آئین افتتاحیه پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در سنندج برگزار شد

سنندج(پانا)-آیین افتتاحیه پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان، جمعی از مسئولین و دست اندرکاران در دبستان استقلال ناحیه یک سنندج برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۹۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
آئین افتتاحیه پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در سنندج برگزار شد

آیین افتتاحیه پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان، رئیس اداره تربیت بدنی و هیات های ورزش دانش آموزی اداره کل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و دانش آموزان، در دبستان استقلال ناحیه یک سنندج برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان کردستان در این مراسم با بیان اینکه در چند سال اخیر در تربیت بدنی آموزش و پرورش استان بیشترین تمرکز بر ایجاد نشاط، شادابی، تحرک و سرزندگی در مدرسه شده است؛ گفت: هدف از اجرای این برنامه ها در مدارس این است که در کنار مسائل آموزشی، به موضوع شادابی، سلامت جسمانی، روحی و روانی اهمیت دهیم.

خوش گوار ورزش را جزء لاینفک زندگی دانش آموزان دانست و اظهار داشت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای از برنامه های محوری و اولویت دار معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش است.

رژه تیمی دانش آموزان در رشته های دوو میدانی، شطرنج، فوتسال، بدمینتون، کاراته، شنا، والیبال و بسکتبال، برافراشته شدن پرچم المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، روشن کردن مشعل المپیاد، قرائت سوگندنامه و اجرای نمادین چند رشته ورزشی از دیگر برنامه های شاد و مفرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار