نجات معجزه آسای بانوی جوان از چنگال قاتل خاموش

تهران (پانا) - با هوشیاری آتش نشانان، زن جوانی که دچار مسمومیت با گاز مونواکسید کربن شده بود، از مرگ حتمی نجات یافت.

کد مطلب: ۸۶۹۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
نجات معجزه آسای بانوی جوان از چنگال قاتل خاموش

ساعت 20:15 دقیقه شب گذشته در پی تماس نیمه تمام بانوی جوان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی تهران مبنی برعدم توانایی در حرکت و بروز علائم مسمومیت با گازمونواکسیدکربن در داخل منزل، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه104 به محل حادثه در خیابان تهرانسر، خیابان باشگاه، کوچه نهم غربی اعزام شدند.
به گفته عباس قاسمی فرمانده آتش نشانان اعزامی: در این حادثه یک ساختمان5 طبقه ده واحدی دیده می شد که در طبقه دوم آن بنا براظهار ستاد فرماندهی اطلاع دهنده(خانم مکالمه کننده) بر اثر استنشاق گاز مونو اکسید کربن قادر به حرکت نبود و در حین آدرس دهی دچار بیهوشی شده بود.
وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله با رعایت نکات ایمنی، با سرعت عمل بالا اقدام به باز کردن درب منزل کردند و با بانوی جوان بی حالی روبرو شدند که به دلیل استنشاق گاز مونواکسید کربن در گوشه ای از پذیرایی منزل به خواب رفته بود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله مصدوم را به محیط باز انتقال داده و پس از حضور عوامل اورژانس با تحویل مصدوم به آنان، وی را برای درمان به مراکز درمانی انتقال دادند و نیروهای عملیات پس از تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی و بازسازی لوله های بخاری
پایان ماموریت خود را اعلام کردند.
فرمانده آتش نشانان علت این حادثه را جدا شدن لوله های بخاری از دودکش اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار