طی نامه ای توسط استاندار قم صورت گرفت:

قدردانی از حمایت مدیر کل تامین اجتماعی استان قم در بخش تولید

قم (پانا)- سید مهدی صادقی استاندار قم از حمایت مدیر کل تامین اجتماعی این استان از بخش تولید و پیگیری وی برای حل مسائل کارفرمایان، کارگران و بازنشستگان قدردانی کرد.

کد مطلب: ۸۶۹۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی  از حمایت مدیر کل تامین اجتماعی استان قم در بخش تولید

استاندار قم طی نامه ای خطاب به دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از خدمات تامین اجتماعی استان قم در راستای حمایت از تولید قدردانی نمود
متن این نامه به شرح ذیل می باشد:
رشد و توسعه پایدار و فراگیر استان مدیون تلاش گسترده و همه جانبه دلسوزانی است که دانش، تخصص عمر گرانبهای خود را سرمایه ای برای سربلندی و سازندگی این استان مقدس و خدمت صادقانه به مردم شریف آن قرار داده اند.بدون شک حضور مدیران سخت کوش در بدنه اجرایی دستگاهها در دولت تدبیر و امید در سایه هماهنگی، هم افزایی بین بخشی که همواره مورد تایید اینجانب بوده است فرصت مغتنم برای پیگیری و اجرای سیاستهای دولت مردمی جناب آقای دکتر روحانی د راستای رفاه و ایجاد امنیت اجتماعی برای مردم عزیز است.
از آنجا که از بدو ورود جناب آقای علی اصغر دادخواه مدیر کل تامین اجتماعی استان ضمن تحقق برنامه و اهداف سازمان تامین اجتماعی در بررسی و حل مشکلات بخش تولید و پیگیری و حل مسائل کارفرمایان، کارگران وبازنشستگان و همچنین حضور فعال در ستاد تسهیل ورفع موانع تولید و تلاش های ایشان در ارائه راهکارهای مناسب که در راستای رونق تولید استان قم صورت گرفته، از زحمات صادقانه ایشان تقدیر و تشکر می گردد. اینگونه همت و پشتکار تلاشگران عرصه تولید و سازندگی استان نویدبخش آینده ای درخشان و پر از امید برای مدم فهیم، ولایت مدار و قدرشناس استان است. امیدوارم در دولت تدبیر و امید، با حمایت موثر سازمان تامین اجتماعی و با تکیه بر تجارب و توانمندی ها مدیریت عالی آن و مدیران کل استانی شاهد توسعه اشتغال فراگیر و تقویت فضا کسب و کار در استان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار