مدیرسازمان دانش آموزی استان اصفهان:

هدف از تشکیلات دانش آموزی برقراری نظم و انضباط و آموزش منش هاست

پیربکران، اصفهان (پانا) - جلسه آشنایی با سازمان دانش آموزی با حضور مربیان سازمان دانش آموزی منطقه پیربکران در سالن اجتماعات معلم برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۹۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
هدف از تشکیلات دانش آموزی برقراری نظم و انضباط و آموزش منش هاست

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در جمع مربیان پیشتاز منطقه پیربکران با اشاره به برگزاری همایش یاوران انقلاب در دهه فجر سال گذشته توسط دانش آموزان منطقه پیربکران گفت: این همایش بیانگر نوعی انسجام بود و در سطح کشور زبانزد شد.

عباس زهیری ایجاد شور و نشاط و آموزش مهارت در آموزش و پرورش را از وظایف سازمان دانش آموزی معرفی کرد و گفت: ما از فعالیت های دانش آموزان در سازمان دانش آموزی حمایت می کنیم. این تشکیلات یک تشکیلات تربیتی است. هدف از این تشکیلات برقراری نظم و انضباط و منش ها است. منش هایی که هر کدام از آنها درس زندگی است و با چیزی مغایر نیست مثل میهن دوستی. در کنار همه اینها آموزش مهارت است که در زندگی آینده دانش آموزان ارزش بسزایی دارد. به عنوان مثال اگر دانش آموزان مهارت نه گفتن را بیاموزند گرفتار انواع آسیب ها نخواهند شد.

در این جلسه جنابی کارشناس سازمان دانش آموزی استان اصفهان درباره اصول و مقررات سازمان دانش آموزی و حیطه وظایف مربوط به آن مطالبی را بیان کرد.

در پایان جلسه از رمضانپور مسئول اسبق سازمان دانش آموزی اداره آموزش و پرورش پیربکران با حضور زهیری و سهرابی تقدیر و تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار