نایب رییس اول مجلس دانش آموزی در گفت و گو با پانا اعلام کرد:

تدوین سند سلامت و روان دانش آموزان در دستور کار مجلس دانش آموزی

ارومیه(پانا) - نایب رییس اول مجلس دانش آموزی گفت: نمایندگان مجلس دانش آموزی تدوین سند سلامت و روان دانش آموزان را در دستور کار قرار داده اند.

کد مطلب: ۸۶۹۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تدوین سند سلامت و روان دانش آموزان در دستور کار مجلس دانش آموزی

پیام عزیز نماینده دانش آموزان آذربایجان غربی در مجلس دانش آموزی و نایب رییس اول مجلس دانش آموزی کشور در گفت و گو با پانا در خصوص وظیفه اصلی مجلس نهم گفت: سند حقوق دانش آموزی مهمترین دستاورد مجلس دانش آموزی در دوره هشتم بود که تدوین و تصویب سند سلامت و روان دانش آموزان نیز با رأی گیری بر عهده دوره نهم مجلس دانش آموزی گذاشته شده است.

وی در پاسخ به این سوال که مهمترین مباحثی که در مجلس دانش آموزی روی آن بحث و تبادل نظر شد، چه بود، گفت: سیستم تربیتی آموزش و پرورش فاصله زیادی با سیستم آموزشی دارد که برای جبران این عقب ماندگی بحث هدایت تحصیلی و استعدادیابی اصولی و علمی از سوی دانش آموزان پیشنهاد شده است.

نایب رئیس اول مجلس دانش آموزی درباره جلسات نمایندگان نیز گفت: تعداد جلسات نمایندگان مجلس در استان بنا بر ضرورت متغیر است و ممکن است در یک ماه چند جلسه و در یک ماه هم هیچ جلسه ای برگزار نشود. نشست علنی مجلس دانش آموزی نیز درهر سال دو بار برگزار می شود.

عزیز با بیان اینکه مجلس شورای دانش آموزی مسئول تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان است، ابراز کرد: دانش آموزان از طریق مجلس شورای دانش آموزی می‌توانند به راحتی صدای جامعه دانش آموزی را به وزرا برساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار