معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل:

آموزش و پرورش پایه آبادانی کشوراست

اردبیل (پانا) - معاون سیاسی ، امنیتی واجتماعی استاندار اردبیل گفت: آموزش وپرورش پایه آبادانی کشور در آینده است و باید این پایه برای تربیت نسلی موثر مستحکم تر باشد.

کد مطلب: ۸۶۹۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش پایه آبادانی کشوراست

علی نواداد درپنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت های لازم فرهنگی برای تعلیم و تربیت دانش آموزان که مدیریت آینده را عهده دار خواهند شد، استفاده کنیم .
وی اظهار داشت: تجهیز مدارس، تعمیر و نگهداری فضاهای آموزشی و فرهنگی و ایجاد محیطی بانشاط و سالم برای تربیت نسل جوان از مهم ترین اقداماتی است که باید در آموزش وپرورش مدنظر قرار گیرد .
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداراردبیل توجه به تک شیفته کردن مدارس را از مهم ترین اقدامات مثبت آموزشی عنوان کرد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز اظهار داشت: علی‌رغم این که روند مدرسه‌سازی در استان قابل قبول است ولی در حال حاضر با مشکل کمبود فضای آموزشی روبه‌رو هستیم که در این زمینه باید برنامه‌های مناسبی تدوین شود .

احمدناصری بیان کرد: هم‌اکنون 60 درصد مدارس استان به صورت 2 شیفته اداره می‌شود که با رفع مشکل کمبود فضای آموزشی این مشکل نیز برطرف می‌شود که در این زمینه با تعادل‌سازی و اجرای برنامه‌های آموزشی مربوطه به دنبال برطرف کردن این مشکل هستیم که این موضوع در حال حاضر یک اولویت اساسی است .

وی گفت : تلاش و جدیت ما بر این است که هیچ دانش‌آموزی از ادامه تحصیل بازنماند و در دور افتاده‌ترین روستاها نیز شرایط ادامه تحصیل برای محصلان فراهم شود که این مسئله به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است و تلاش و مساعدت خیران مدرسه‌ساز نیز برای ما بسیار مهم است .

در این جلسه مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد نیزبه ارائه گزارش عملکرد این منطقه در خصوص ارائه خدمات آموزشی و همچنین کمبودهای آموزش و پرورش پرداخت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار