معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان غربی؛

حمایت بیش از یک میلیارد تومانی کمیته امداد آذربایجان غربی از کودکان نیازمند

ارومیه(پانا)-معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: کمیته امداد آذربایجان غربی در نیمه نخست سال جاری برای حمایت از کودکان نیازمند بیش از یک میلیارد تومان پرداخت کرد.

کد مطلب: ۸۶۹۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
حمایت بیش از یک میلیارد تومانی کمیته امداد آذربایجان غربی از کودکان نیازمند

مهدی سهیلی گفت: این نهاد در نیمه نخست سال جاری، یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان برای حمایت از کودکان زیر شش سال خانواده‌های نیازمند استان پرداخت کرده است.


سهیلی با اظهار اینکه طرح حمایت از کودکان زیر ۶ سال به منظور جلوگیری از ابتلا به سوء تغذیه در قالب توزیع مواد پروتئینی اجرا می‌شود، افزود: در حال حاضر بیش از دو هزار کودک مبتلا به سوء تغذیه با همکاری مراکز بهداشت و درمان در سراسر آذربایجان غربی شناسایی شده که از خدمات این نهاد بهره می‌برند.


وی تصریح کرد: هم اکنون ۵ هزار و ۳۳۷ کودک یک تا هفت سال تحت حمایت کمیته امداد استان می‌باشد که از این تعداد، یک هزار و۷۸۳ کودک در مناطق محروم آذربایجان غربی هستند.


سهیلی یادآور شد: کمیته امداد منطقه یک ارومیه دارای بیشترین و همچنین شهرستان انزل دارای کمترین کودک مبتلا به سو تغذیه در آذربایجان غربی هستند.


وی با تاکید بر حمایت‌های کمیته امداد از کودکان مبتلا به سو تغذیه، تصریح کرد: در نیمه نخست سال جاری، ۱۲ هزار سبد کالا برای کودکان زیر شش سال کمیته امداد آذربایجان غربی توزیع شده است.


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان غربی با اشاره به استمرار توزیع سبد کالا در میان کودکان مبتلا به سو تغذیه، عنوان کرد: توزیع بسته‌های سبد کالا در میان کودکان مبتلا به سو تغذیه کمیته امداد استان به صورت مستمر و ماهانه بوده و شامل اقلام پروتئینی، جبوبات، میوه جات، گوشت، لبنیات و سبزیجات می‌شود.


وی با تاکید بر حمایت از مادران دارای کودک شیرخوار آذربایجان غربی، نیز بیان کرد: بیش از ۶۰ نفر از بانوان باردار و دارای کودکان شیرخواره کمیته امداد استان از بسته‌های حمایتی این نهاد برخوردار هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار