دبیرکل کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی :

تمدید کارت‌های اعتباری در دست بررسی است

تهران (پانا) - دبیرکل کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی با اشاره به اینکه تمدید کارت‌های اعتباری در دست بررسی است می‌گوید پیشنهاد افزایش مبلغ کارت هدیه آماده ارائه به بانک مرکزی است.

کد مطلب: ۸۶۹۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
تمدید کارت‌های اعتباری در دست بررسی است

به گزارش پژوهشکده پولی و بانکی، محمدرضا جمشیدی درباره برخی اخبار در خصوص تمدید تاریخ انقضاء کارت‌های اعتباری گفت: از آنجایی که این کارت‌ها وارداتی و هزینه‌زا است، پشنهاد داده شد که تاریخ انقضاء این کارت‌ها تمدید شود تا نیاز به تغییر این کارت‌ها پس از ۵ سال نباشد.

وی با اشاره به اینکه این موضوع در مرحله پیشنهاد و بررسی است، گفت: اما از نظر مبلغ و افزایش سقف برداشت از دستگاه‌های خودپرداز پیشنهادی است که آماده ارائه به بانک مرکزی است و در جلسه مدیران عامل بانک‌ها مطرح شد.

دبیرکل کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی درباره حداکثر مبلغ کارت‌های هدیه، توضیح داد: اگر خطری متوجه کارت‌های هدیه است، این خطر بری تمامی کارت‌های اعتباری است و پیشنهاد افزایش سقف کارت‌های هدیه، پس از بررسی مباحث امنیتی ارائه شده است.

به گفته جمشیدی، برهمین اساس هیچ خطری برای افزایش سقف برداشت این کارت‌ها احساس نمی‌شود و از نظر امنیتی مورد بررسی قرار گرفته است. وی افزود: در صورت موافقت مدیران عامل بانک‌های خصوصی و دولتی با این طرح، این پشنهاد به بانک مرکزی ارائه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار