قدردانی معاون وزیر آموزش و پرورش از آموزگار خوش‌فکر هرمزگانی

تهران (پانا) - رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش از ابتکار معلم یکی از مدارس روستایی قشم در استان هرمزگان که پارچه سفید منقش به نقاشی دانش‌آموزانش را به مانتو تبدیل کرد و در کلاس درس حاضر شد، قدردانی کرد.

کد مطلب: ۸۶۹۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی معاون وزیر آموزش و پرورش از آموزگار خوش‌فکر هرمزگانی

به گزارش معاونت آموزش ابتدایی، طیبه گورانی، آموزگار پایه اول دبستان شهید مفتح منطقه شهاب در منطقه آزاد قشم، متولد سال ۱۳۷۲ در همین روستا است که در روز دانش‌آموز هدیه متفاوتی به شاگردانش اهدا کرد. این هدیه ترکیبی از هنر نقاشی دانش آموزان روی پارچه سفید بود که آن را در روز کودک ثبت کرده بودند و این معلم جوان با تکیه بر خلاقیت خود آن را به مانتو تبدیل کرد و در روز ۱۳ آبان آن را بر تن کرد و سر کلاس درس حاضر شد.

متن تقدیرنامه رضوان حکیم‌زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش به شرح زیر است:

سرکارخانم فاطمه گورانی
آموزگار ارجمند دبستان شهید مفتح روستای سلخ جزیره قشم

در برخی مجال‌ها ابتکار عمل و خلاقیت بالاتر از موضوعات مالی و اقتصادی جلوه حضور می‌یابد، اینکه شما با ذوق و قریحه خویش دانش آموزان کلاس اول را شگفت زده کردید و آنها با این فرصت به دنیای دوستی و محبت وارد شدند، بسیار ارزشمند است، این درس هنرمندانه به ما می آموزد که هرآنچه آمیخته با هنر و عشق شود، ماندگار خواهد شد.
اینجانب ضمن قدر نهادن به ابتکارخطیر شما، تقدیر و تشکر خود را از این خلاقیت ابراز داشته و از خدای منان و تداوم توفیق برای ایفای نقش ارزشمند و ماندگار معلمی را برای شما دارم.

رضوان حکیم‌زاده
معاون آموزش ابتدایی وزیرآموزش و پرورش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار