مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تأکید کرد:

آموزش و پرورش اولویت اول استان می شود

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با درایت، همراهی و همکاری استاندار و مجموعه دستگاه های اجرایی استان مسئله آموزش و پرورش به اولویت اول در تمامی برنامه ها تبدیل می شود.

کد مطلب: ۸۶۹۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش اولویت اول استان می شود

محمد علی واقعی در دیدار با نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی، خطیب جمعه شهرستان قاین و فرماندار قاین تصریح کرد: آموزش و پرورش استان فارغ از دسته بندی های سیاسی به وظیفه ذاتی خود در قبال فرزندان این خطه عمل می کند.

وی، ایمان، تعهد و پشتکار را مهم ترین ویژگی معلمین خراسان جنوبی برشمرد و یاد آور شد: خادمین نظام تعلیم و تربیت در خراسان جنوبی برای تحقق اهداف نظام مقدس تعلیم و تربیت که در سند تحول بنیادین به طور مفصل به آن پرداخته شده و اجرای منویات مقام عظمای ولایت شبانه روز در تلاشند.

مدیر کل آموزش و پرورش از انجام مقدمات برای اجرای زیرنظام های سند تحول در استان خبر داد و اظهار کرد: برای اجرای دقیق سند تحول و زیرنظام های آن محتاج همکاری همراهی و هم فکری کلیه دستگاه ها به ویژه صاحب نظران، نخبگان و پیشکسوتان هستیم.

واقعی ادامه داد: تحریم های ظالمانه، مشکلات اقتصادی و وسوسه های مسموم خناسان و بدخواهان نظام، دولت و مردم در فضای مجازی، نمی تواند در ایمان و اراده معلمین استان خللی ایجاد نموده و آنان را از انجام رسالت عظیمی که بردوش دارند، بازدارد.

وی، اضافه کرد: جامعه فرهنگی و دانش آموزان استان همانگونه که در راهپیمایی یو ا... 13 آبان نشان دادند، در صیانت از ارزش ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت قدمند و لحظه ای دست از تلاش مقدس خود در امر تعلیم و تربیت بر نمی دارند.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به نیاز استان به فضاهای آموزشی تأکید کرد: ساخت فضاهای آموزشی، مراکز رفاهی و به طور کلی پروژه های عمرانی به دلیل زمان بر بودن و مشکلات اعتباری مهم ترین دغدغه مسئولین آموزش و پرورش بوده و هست. لذا جهت تسریع در عملیات احداث این طرح ها ضمن اولویت بندی؛ از ظرفیت خیرین نیکو کار و سایر نهاد ها هم استفاده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار