رئیس آموزش و پرورش زیرکوه خبر داد:

بهره برداری از 3 آموزشگاه در شهرستان زیرکوه

بیرجند(پانا) ـ سرپرست فرمانداری و رئیس آموزش و پرورش شهرستان زیرکوه گفت: تعداد 3 واحد آموزشی با بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی پایان آبان ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

کد مطلب: ۸۶۹۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از 3 آموزشگاه در شهرستان زیرکوه

محمد کریمی در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:کمبود فضای آموزشی یکی از مهم ترین مشکلات آموزش و پرورش در زیرکوه می باشد.

وی، تصریح کرد: بیشترین نیاز شهرستان در بحث فضاهای آموزشی مربوط به مرکز شهرستان و روستاهای بارنجگان، فندخت و مهرآباد می باشد.

کریمی ، احداث قریب 30 کلاس درس دیگر در این شهرستان مرزی را ضروری دانست و افزود: فقر اقتصادی خانواده ها، سوء تغذیه و وجود خورده فرهنگ ها از دیگر مشکلات و دغدغه های مسئولین آموزش و پرورش این شهرستان به شمار می روند.

رئیس شورای آموزش و پرورش زیر کوه با بیان این که 5 آموزشگاه در شهرستان زیرکوه با قریب 20 کلاس درس در حال احداث می باشد، زیرکوه اداه داد: 2 واحد آموزشی دیگر نیز در روستاهای ساردین و حسین آباد با میانگین 20درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است که پیش بینی می شود تا سال تحصیلی آینده به بهره برداری برسد.

وی با بیان این که 99 درصد مدارس بخش های مرکزی و زهان استاندارد هستند، یاد آور شد: شهرستان مرزی زیرکوه به دلیل نوپا بودن نیازمند توجه ویژه مسئولین استان در تمام ابعاد است.

فرماندار قاین با اشاره به احداث ساختمان شماره 2 کانون فرهنگی و تربیتی شهرقاین، یاد آور شد: این ساختمان در میان پارک جدید الاحداث این شهر ساخته می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار