رئیس کمیسیون اصل 90: افزایش حقوق کارمندان و فرهنگیان باید متناسب با تورم باشد

قزوین (پانا) - رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش حقوق کارمندان و فرهنگیان باید متناسب با تورم و بر اساس نیاز مردم باشد تا دغدغه معلمان و تربیت‌کنندگان نسل آینده برطرف شود.

کد مطلب: ۸۶۹۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس کمیسیون اصل 90: افزایش حقوق کارمندان و فرهنگیان باید متناسب با تورم باشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، داود محمدی در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: تدوین سند تحول بنیادین یک امتیاز برای آموزش و پرورش کشور است چون بسیاری از وزارتخانه‌های عریض و طویل دیگر از چنین سندی برخوردار نیستند.
وی گفت: به اذعان بسیاری از صاحب نظران این سند از جامعیت مطلوبی برخوردار است و می توان با اجرایی کردن مفاد آن برای حل مشکلات و رفع کمبودها اقدام کرد.
این نماینده اضافه کرد: می‌توان با تکیه بر این سند برای پرهیز از انباشت محفوظات، کشف استعدادها و خلاقیت ها،افزایش پرسش‌گری و روحیه مطالبه‌گری در میان دانش‌آموزان اقدام کرد و جرات بروز و ظهور استعدادها را میان دانش آموزان افزایش داد.
محمدی افزود: این سند بنیادین زمینه کشف استعدادها و پرورش آنها را به عنوان منابع انسانی آینده در جامعه فراهم می‌کند.
این نماینده با بیان اینکه آموزش و پرورش از منابع غنی انسانی در بخش آقایان و بانوان برخوردار است، اضافه کرد: منابع انسانی آموزش و پرورش رکن رکین رشد و تعالی یک جامعه هستند که در صورت سیاست‌گذاری درست برای بهره‌برداری از آنها شاهد توسعه و ارتقای سطح جامعه خواهیم بود.
وی با بیان اینکه باید به موفقیت‌های علمی،آموزشی و ... در آموزش و پرورش بیشتر توجه شود، افزود: هدف‌گذاری‌های قابل سنجه و ارزیابی در این زمینه موجب تشویق دانش‌آموزان و ارتقای بنیه علمی و میزان روحیه دانش‌آموزان خواهد شد.
محمدی گفت: باید به مسایل پرورشی نیز در کنار آموزش توجه کرد و در واقع آموزش و پرورش را دو بال متوازن و متقارن در کنار هم دید تا توفیقات ما تداوم یابد.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک اضافه کرد: از وزارت آموزش و پرورش نیز انتظار داریم لایحه چکش کاری شده و قرص و محکمی را برای افزایش بودجه این وزارتخانه در فصل بودجه ریزی به مجلس شورای اسلامی ارایه کنند تا اقدامی عملیاتی برای رفع مشکلات معیشتی، بیمه‌ای و پایه حقوق فرهنگیان برداشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار