تلاش برای برگشت هویت کشتی با چوخه به خواستگاه اصلی اش(هزار مسجد)

کلات(پانا) - با حضور مدیر آموزش و پرورش کلات، رییس تربیت بدنی ، مردم ، دهیاران و شوراهای دهستان هزار مسجد جلسه ی هماهنگی برگزاری کشتی با چوخه کشوری در مسجد لاین برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۹۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای برگشت هویت کشتی با چوخه به خواستگاه اصلی اش(هزار مسجد)

پایسته در میان اهالی ورزش دوست لایین ضمن ابراز خوشحالی از حضور پرشور آنان در این جلسه گفت: واقعا باعث افتخار است مردمانی با این همت و پشتکار دور هم جمع شده اند تا اتفاق بزرگی را رقم بزنند و اسم هزار مسجد را به همگان و در سطح کشور مطرح کنند.

وی پرورش شخصیت های استوره ای را نیازمند همت و تلاش دانست و افزود: ما با همبستگی کاری انجام نشدنی را به کاری سهل و شدنی تبدیل می کنیم چرا که این انگیزه را داریم .

وی گفت : انگیزه باعث پرورش استعداد ها می شود. ما چیزی از بقیه جاها کم نداریم و این حرکت باید شروع شود.

مدیر آموزش و پرورش کلات بیان کرد: همه ی ما برای ساخت هویت درست در فرزندانمان دغدغه داریم . یکی از اهداف خوب ما برای برگزاری کشتی کشوری اضافه کردن یک وزن دانش آموزی است .

وی گفت: تفکر ورزشکاری در حوزه ی دانش آموزی باید پرورش یابد.

پایسته اظهار کرد: مطمئناً بیشترین استقبال هم در این حوزه و ما بین نوجوانان خواهد بود.

وی در ادامه بر استفاده حداکثری از همه ی ظرفیتها و سالن ها تاکید کرد و عنوان نمود: وقتی می خواهیم ظرفیتی را ایجاد کنیم ، وظیفه ی همه ی دستگاهها و نهاد هایی مانند صدا و سیماست که از چنین ظرفیت ها حمایت و انعکاس دهند.

پایسته در ادامه بیان کرد: انتظاری که از سایر دستگاهها داریم این است که برای برگزاری هر چه زیبا تر این برنامه ها دست به دست هم بدهند تا آنچه که #حقمان است را بدست آوریم و با مدیریت دقیق و برنامه ریزی مدون جایگاه کشتی شهرستان را تثبیت و ارتقاء دهیم برای موفقیت فرزندانمان تلاش نماییم آنها را حمایت کنیم و به سکوهای افتخار برسانیم، تا آنها نیز الگویی شوند برای نسل های بعدیشان .

مدیر آموزش و پرورش کلات در پایان سرمایه گذاری در امر ورزش را ضامنی برای سلامتی دانست و ادامه داد:دست به دست هم بدهیم و پای کار بیاییم تا جوانانمان به میدان برگردند.هویت کشتی چوخه را به خواستگاه اصلی اش(هزار مسجد) برگردانیم.

همه ی اینها مستلزم وجود اراده ها و گامهای استوار و آهنین است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار