معلمان بسیجی رسالت خطیری در حوزه فرهنگی دارند

مراغه (پانا)- معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: معلمان بسیجی به عنوان پیشتازان عرصه تعلیم و تربیت ،رسالت خطیری در حوزه فرهنگی دارند.

کد مطلب: ۸۶۹۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
معلمان بسیجی رسالت خطیری در حوزه فرهنگی دارند

جلیل اسلامی در مراسم تکریم و معارفه مسئولین سابق و جدید پایگاه شهید رجایی کانون بسیج فرهنگیان این شهرستان با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب پس از ناامید شدن از جنگ نظامی ،این بار با ایجاد جنگ نرم،حوزه فرهنگ کشورمان را نشانه گرفته اند ، گفت: معلمان بسیجی با دانش و بصیرت و همچنین با آگاه سازی قشر های مختلف جامعه نقش موثری در خنثی سازی توطئه های دشمنان دارند.

وی افزود : رسالت خطیربسیج فرهنگیان باعث شده است تا مرکزی برای تربیت نسل های جدید و با بصیرت و منبعی برای تغذیه فکری و اعتقادی باشد.

مدیر آموزش و پرورش مراغه در ادامه با اشاره به ایثار و فداکاری های معلمان شهید و ایثارگر در طول دوران انقلاب اسلامی افزود : امروزه نیز معلمان بسیجی در عرصه جنگ نرم با یستی اثر بخش و پای کار باشند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این مراسم گفت: بسیجیان فرهنگی به عنوان یار و یاور ولایت ،در ترویج سبک زندگی انقلاب اسلامی نقش بسزایی دارند.

سرهنگ پاسدار حمید ساعدی با بیان اینکه برای داشتن روحیه انقلابی ،تقوای الهی لازم است ،افزود : پیروی از مکتب اهل بیت (ع) ،انس با قرآن کریم و ولایتمداری تنها راه سعادت بشر است.

وی معلمان بسیجی را حافظان انقلاب در مقابله با فرهنگ بیگانه و استکبار عنوان و اظهار کرد : در شرایط امروزی پاسداری از انقلاب اسلامی ،هوشیاری و ترویج فرهنگ علوی و نبوی بایستی نهادینه شود.

در ادامه این مراسم طی حکمی از سوی فرمانده سپاه ناحیه مراغه ،عادل نصیرزاده به عنوان مسئول پایگاه شهید رجایی کانون بسیج فرهنگیان این شهرستان معرفی و از خدمات اصغر اکرمی آذر در طول دوران خدمت تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار