مرکز یادگیری محلی سوادآموزی در شهر سیس شبستر افتتاح شد

تبریز(پانا)- معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: هدف اصلی مراکز یادگیری محلی آموزش مهارت های اساسی زندگی به سواد آموزان در کنار پایدار کردن سواد است.

کد مطلب: ۸۶۹۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مرکز یادگیری محلی سوادآموزی در شهر سیس شبستر افتتاح شد

محمدحسین اشرفی در آئین افتتاح این مرکز ، هدف از راه اندازی مراکز یادگیری محلی را پایدار کردن یادگیری، آموزش مهارت های اساسی زندگی، حرفه آموزی و آماده سازی افراد برای ورود به صحنه های اجتماعی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه اگر سواد با اقدام عملی همراه باشد فراموش نخواهد شد، تصریح کرد: در مراکز یادگیری محلی با آموزش سواد و حرفه آموزی، سواد از حالت معمول خارج شده و با آموزش مهارت های مختلف کیفیت زندگی افراد ارتقا می یابد.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه مراکز یادگیری محلی یک گام فراتر نسبت به کلاس های سوادآموزی در راستای تعمیق سواد و پایداری یادگیری تلاش می کنند، گفت: سواد فقط به معنی خواندن و نوشتن صرف نیست بلکه باید هدفمند باشد و این مراکز آموزش سواد را معنی دار و غنی می کنند.

وی با تقدیر از تلاش معاونت سوادآموزی شبستر و دست اندرکاران سوادآموزی شهرستان، راه اندازی مرکز یادگیری محلی در شهر سیس را اقدام مثبت در راستای آموزش سواد و حرفه آموزی عنوان کرد و گفت: ان شاءالله سوادآموزان بتوانند از خدمات پیش بینی شده بهره ببرند.

گفتنی است در حاشیه این دیدار معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان به همراه مدیر آموزش و پرورش شبستر از کلاسهای سوادآموزان بازدید کردند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار