تجلیل از برگزیدگان کشوری پرسش مهر 18 ناحیه 6 مشهد

مشهد(پانا) - به منظورقدردانی از تلاش دانش آموزان و همراهی مدیران مدارس برگزیده پرسش مهر18 ومسابقات فرهنگی وهنری معاون پرورشی وتربیت بدنی ناحیه 6 مشهد به همراه کارشناسان فرهنگی وهنری با حضور در مدارس طی مراسمی از دانش آموزان و مربیان تقدیر وتشکر کردند

کد مطلب: ۸۶۹۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برگزیدگان کشوری پرسش مهر 18 ناحیه 6 مشهد

علیرضا احمدی پور، معاون پرورشی وتربیت بدنی این ناحیه در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: استقبال وحضور پرشور همکاران ودانش آموزان از پرسش مهر 18 باعث شد این ناحیه رتبه اول برگزیدگان استان را کسب کند و تعداد 10 نفر ازاین ناحیه بعنوان نماینده استان به مرحله کشوری معرفی شوند.

وی گفت: در بزرگترین رویداد فرهنگی و هنری کشور دانش آموزان این ناحیه موفق به کسب 8 رتبه اول تا سوم کشور شدند. به همین منظور برنامه ریزی شد تا با حضور در مدارس و در جمع صمیمی هم کلاسی ها از دانش آموزان افتخارآفرین تقدیر و تشکر نموده و هدایایی به رسم ادب به ایشان اهدا نماییم.

وی ادامه داد: به منظور ایجاد نشاط و شادابی در مدارس و حساس نمودن همکاران و دانش آموزان به مسائل روز و استقبال حداکثری از مسابقات فرهنگی و هنری و پرسش مهر 19 ریاست جمهوری کارگاه های دانش افرایی و توانمندسازی در مدت چهار روز در قالب 32 ساعت بصورت تئوری و میدانی برنامه ریزی شده است که از 23 آبان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار