محمدمهدی حیدریان در جمع خبرنگاران: صنوف سینمایی چالشی جدی بر سر راه مدیر بعدی سازمان سینمایی خواهد بود

تهران (پانا) – محمدمهدی حیدریان، در آستانه ترک دفتر مدیریت سازمان سینمایی ارشاد، صنوف سینمایی را چالشی جدی بر سر راه مدیر بعدی سازمان عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۶۹۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
محمدمهدی حیدریان در جمع خبرنگاران: صنوف سینمایی چالشی جدی بر سر راه مدیر بعدی سازمان سینمایی خواهد بود

محمدمهدی حیدریان در واپسین روزهای حضور خود در مدیریت سازمان سینمایی شامگاه امروز با حضور در محل برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران در جمع خبرنگاران از ماحصل سالهای مدیریت خود سخن گفت.

حیدریان اظهار کرد: از آغاز سال گذشته سازمان سینمایی دوره جدیدی را بر مبنای برنامه‌ای جامع آغازکرد. این برنامه ادامه پیدا می‌کند. وزیر محترم ارشاد و همگی همکارانم در مدیریت سازمان سینمایی قرارمان را بر این گذاشتیم که این برنامه را در مدیریت ادامه دهیم.

وی درباره دوره بعد از بازنشستگی خود از مدیریت سازمان سینمایی گفت: در وزارتخانه خواهم ماند و به وزیر محترم مشاوره خواهم داد. من همچنان در کنار سینما خواهم بود و دیگر برای جداشدن از سینما دیر است.

رئیس سازمان سینمایی و سمعی و بصری از ارائه گزارش عملکرد سازمان در 6 ماه اخیر و یک سال و نیم اخیر طی روزهای آتی خبر داد و افزود: ملاک این بود که برنامه داشته باشیم و متعهد و مقید به برنامه باشیم و همه بخش‌ها منظومه‌وار در برنامه تعریف شده باشند و حرکت کنند. شما بر همین اساس با دیدن گزارش عملکرد می توانید قضاوت کنید. اگر میثاق همه ما برنامه باشد می‌توانیم درخواست‌هایمان را از مدیران مشخص کنیم و در چارچوب برنامه پیش برویم.

صنوف سینمایی باید از برزخ در بیایند

وی صنوف سینمایی را چالش جدی بر سر راه مدیر بعدی سازمان سینمایی عنوان کرد و گفت: صنوف سینمایی باید از برزخ در بیایند. صنوف باید مسئولیت‌پذیر باشند و ما همچنان در جهت منافع اهالی سینما پیش خواهیم رفت.

چشمداشتم از دست‌اندرکاران بعضی حوزه‌ها بیش ازین بود

حیدریان در پاسخ به این پرسش پانا که کدام بخش از برنامه‌هایتان اجرایی نشد اظهار کرد: حرکت شروع شده و طبیعی است که در حوزه نرم‌افزاری این حرکت آرامتر دیده شود، ولی از هیچ بخشی ناراضی نیستم ولی چشمداشتم از دست‌اندرکاران بعضی حوزه‌ها در حوزه خودشان بیش ازین بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار