رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز:

اقدامات دادگستری کل استان البرز در راستای حمایت از تولید و اشتغال قابل تقدیر است

البرز (پانا)- به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، شاهمرادی ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز درجلسه دبیرخانه ستاد پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان البرز گفت :اقدامات دادگستری کل استان البرز در راستای حمایت از تولید و اشتغال قابل تقدیر است .

کد مطلب: ۸۶۹۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات دادگستری کل استان البرز در راستای حمایت از تولید و اشتغال قابل تقدیر است

شاهمرادی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرزگفت: در این جلسه ابتدا مشکلات حقوقی و قضایی یک واحد فعال صنعتی تولید آرد در حوالی کردان که مرتبط با انبار دپو گندم آن بود مطرح شد که در راستای حفظ اشتغال و حمایت از تولید ملی، دستور حل مشکلات مذکور صادر شد.

وی در ادامه تصریح کرد: واحدی بعدی که مشکلات آن مطرح شد در شهرستان اشتهارد واقع شده و تولیدات آن شامل مونو کلسیم فسفات (MCP) و دی کلسیم فسفات (DCP) است که این واحد نیز در رابطه با فضای اداری خود به مشکلاتی جدی برخورده بود که با دید بسیار مثبتِ حوزه قضایی نسبت به مقوله تولید، دستور رفع مشکل مذکور نیز صادر شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در خاتمه ضمن اشاره به حمایت های دستگاه قضایی از مقوله تولید در استان البرز بیان کرد: رئیس کل دادگستری استان البرز، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز و دیگر تلاشگران دستگاه قضا در استان تاکنون به دقت مسایل و مشکلات تولید، اشتغال و صنعت را رصد کرده و در راستای حل آن اقدامات ارزنده ای انجام داده اند که جا دارد از این حُسن نظر و همکاری تشکر کنیم.

شایان ذکر است این جلسه با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، مدیران ارشد قضایی استان، مدیران ارشد دستگاههای دولتی و بخش خصوصی به ریاست احمد فاضلیان، رئیس کل دادگستری استان البرز برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار