کولیوند: مجلس به دنبال رفع مشکلات آموزش و پرورش است

البرز (پانا) - نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه مجلس به دنبال رفع مشکلات آموزش و پرورش است ، از بازسازی و ساخت ساختمان جدید در اداره کل آموزش و پرورش استان علیرغم کمبود بودجه و اعتبارات قدردانی کرد.

کد مطلب: ۸۶۹۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
کولیوند: مجلس به دنبال رفع مشکلات آموزش و پرورش است

محمد جواد کولیوند، نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی طی بازدیدی که به همراه مراد مالمیر ، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از وضعیت بهینه سازی ساختمان شماره 2 این اداره کل داشت، در مصاحبه با خبرنگار پانای البرز گفت: با وجود برخی اموال مازاد موجود در آموزش و پرورش و نیازهای این مجموعه ،در راستای تسهیل در انجام امور و کارها ، تهاترهایی باید انجام شود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی مالکین برای ساختمان هایی که به صورت استیجاری در اختیار ادارات دولتی است حکم تخریب می گیرند، افزود : با تلاش‌های انجام‌شده تا کنون بسیاری از این مشکلات با انجام تهاتر رفع شده است .

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در آموزش و پرورش تصریح کرد: ما در مجلس تمام سعی و تلاش خود را می کنیم تا بودجه مورد نیاز به آموزش و پرورش تخصیص یابد لذا از سال گذشته کدهای را در بودجه آموزش و پرورش ایجاد کرده‌ایم تا پرداختی‌ها در قالب این کدها صورت پذیرد و کسری ایجاد نشود.

وی با اشاره به لایحه ی رایگان شدن آب ، برق و گاز مدارس در صحن مجلس شورای اسلامی گفت : مخالفت مجلس به این دلیل بود که اگر این اتفاق صورت پذیرد ، صرف جویی و استفاده بهینه در مدارس رعایت نخواهد شد.

وی با تاکید بر کمبود سرانه و مشکلات مدارس در این زمینه افزود: مجلس به دنبال آن است تا در بودجه سال آینده، با قرار دادن وجوهی در قالب کدهای خاص ، ، مشکلات آموزش و پرورش را در این زمینه رفع کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار