بازدید مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از مدارس روستایی بناب

تبریز (پانا)-  مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به صورت سر زده از تعدادی از مدارس روستایی تحت پوشش آموزش و پرورش شهرستان بناب بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۶۹۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از مدارس روستایی بناب

جعفر پاشایی در ابتدای سفر یکروزه خود به شهرستان بناب با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت و گو کرده و در خصوص رفع مشکلات آموزشی تبادل نظر کرد.

در ادامه، مدیرکل آموزش و پرورش استان به همراه ضیاء الله اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در ابتدا از مدرسه شهید اندرزگو روستای خانه برق بناب دیدن و با حضور در کلاس های درس ضمن بررسی روند فعالیت های آموزشی و پرورشی دانش آموزان نکات تربیتی را نیز به آنان یادآور شد.

وی که مهمترین هدف از این بازدید را نظر سنجی و افکار سنجی در ارتباط با کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس روستایی می دانست در خصوص کتابخانه های مدارس، وسایل کمک آموزشی و ورزشی مدارس، برگزاری دوره های ضمن خدمت کتاب های تازه تالیف، رضایتمندی دانش آموزان از روند هدایت تحصیلی، برنامه های آموزش و پرورش در ارتباط با پیشگیری از آسیب های اجتماعی و میزان رضایت مندی همکاران از برنامه های آموزشی، پرورشی و پشتیبانی با دانش آموزان و معلمان در فضایی صمیمی به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

پاشایی همچنین در دبستان فروغ بسطام روستای قشلاق خانه برق بناب نیز حضور یافت و در جمع آموزگاران این مدرسه بر بروز رسانی اطلاعات و توانمندی حرفه ای معلمان متناسب با کتاب های درسی و فناوری روز تاکید کرد و گفت: معلمان توانمند با تسهیل فرایند یاد دهی و یادگیری در کلاس درس زمینه بروز استعداد های بالقوه دانش آموزان را فراهم کرده و بستر ارتقاء عزت و کرامت خود را نیز فراهم می سازند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان از دبیرستان شهید غفاری روستای خانه برق جدید بناب، دبستان شهید دستغیب و دبیرستان امامت روستای خانه برق بناب و دبیرستان دخترانه شمس و دبستان حجاب روستای علی خواجه خانه برق بناب بازدید کرد و در این بازدید میدانی تصمیمات لازم جهت نوسازی یا بازسازی برخی مدارس روستایی این شهرستان را اتخاذ کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار