معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل خبرداد:

اجرای طرح حفظ ملی جزء سی قرآن کریم

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل گفت: طرح نهضت حفظ جزء سی قرآن کریم با مشارکت آموزش و پرورش و دستگاه های فرهنگی ذیربط اجرا می شود.

کد مطلب: ۸۶۹۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح حفظ ملی جزء سی قرآن کریم

مصطفی کافی با بیان اینکه تربیت دانش آموزان حافظ قرآن کریم از مهم ترین برنامه های تربیتی وزارت آموزش و پرورش محسوب می شود، افزود: طرح نهضت ملی حفظ جزء سی قرآن کریم در راستای مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای خروج قرآن از مهجوریت، تدبر در قرآن و حفظ قرآن کریم در جامعه اسلامی ایران و به ویژه تربیت 10 میلیون حافظ در کشور در افق 1404 در مدارس ابتدایی با مشارکت معاونت آموزش ایتدایی انجام می گیرد.

وی استقبال فرهنگیان و دانش آموزان برای طرح نهضت ملی حفظ جزء سی را چشمگیر عنوان نموده و خاطر نشان ساخت: برآورد اولیه ثبت نام دانش آموزان در این طرح 20 درصد دانش آموزان استان می باشد که به صورت داوطلبانه در این طرح ثبت نام می نمایند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان ادامه داد: مشارکت دستگاه های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش، اداره کل اوقاف و امور خیریه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما در این زمینه نوید اجرای مطلوب این طرح را در مدارس استان خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار