لیگ برتر انگلیس؛ اقتدار گواردیولا با دربی منچستر قاطع شد

تهران (پانا) - در شب توقف لندنی‌های لیگ جزیره، منچسترسیتی و لیورپول با پیروزی خانگی به حضور در کورس قهرمانی ادامه دادند.

کد مطلب: ۸۶۹۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
لیگ برتر انگلیس؛ اقتدار گواردیولا با دربی منچستر قاطع شد

دومین شب از هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس با برگزاری 4 بازی دنبال شد.

در اولین بازی امروز، تیم مدعی لیورپول در ورزشگاه آنفیلد مقابل تیم بحران‌زده و ته جدولی فولام قرار گرفت و با گل‌های محمد صلاح و شقیری به پیروزی 2 بر صفر رسید تا در کورس قهرمانی بماند.

چلسی دیگر مدعی جدی قهرمانی در این فصل برای کسب پنجمین برد متوالی اورتون را پیش‌رو داشت اما در پایان نود دقیقه با تساوی بدون گل متوقف شد.

اما در ساعت 20 منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی در دربی شهر منچستر روبروی شاگردان احیا شده خوزه مورینو ایستاد و با ارائه فوتبالی برتر به پیروزی 3 بر یک رسید تا با 2 امتیاز بیشتر از لیورپول در صدر جدول قرار بگیرد.

در این بازی سیتی نیمه اول را با گل دقیقه 12 سیلوا برنده به رختکن رفت و در نیمه دوم با ضربه استثنایی آگوئرو در دقیقه 48 به گل دوم رسید. اعلام ضربه پنالتی در دقیقه 58 برای یونایتد باعث شد تا مارسیال توپ را وارد دروازه کند و مورینیو را به بازگشت امیدوار کند اما گل دقیقه 86 کوندوغان حکم برتری گواردیولا را در دربی منچستر امضا کرد و به روزهای خوب منچستریونایتد پایان داد.

آرسنال هم که با حضور اونای امری پس از سال‌ها در حد یک مدعی نشان داده است برای پایان دادن به روند تساوی‌های متوالی‌اش در لیگ برتر، میزبان وولورهمپتون بود و به سختی با گل دقیقه 86 هنریک میختاریان با تساوی یک بر یک زمین را ترک کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار