سری آ؛ رونالدو شب تلخ میلانی‌ها را تکمیل کرد

تهران (پانا) –روز تلخ میلانی‌ها در هفته دوازدهم سری آ با کسب سه امتیاز شیرین برای رم و یوونتوس همراه بود.

کد مطلب: ۸۶۹۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
سری آ؛ رونالدو شب تلخ میلانی‌ها را تکمیل کرد

هفته دوازدهم سری آ ایتالیا با برگزاری 6 بازی به پایان رسید.

مهم‌ترین بازی امشب در ورزشگاه سن ‌سیرو بین آ.ث.میلان و یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین قاطع سری آ بود که با برد 2 بر صفر یوونتوس تمام شد.

گل زودهنگام مانژوکیچ در دقیقه 8 یوونتوس را پیش انداخت و در حالی که هیگواین در دقایق پایانی نیمه اول یک ضربه پنالتی را مقابل تیم سابق برای میلان از دست داد 45 دقیقه اول با همین گل و عملکرد برتر یووه به پایان رسید. تسلط بانوی پیر بر بازی در نیمه دوم هم تکرار شد و اینبار در دقیقه 81 کریستیانو رونالدو گل دوم را وارد دروازه میزبان کرد و دو دقیقه بعد هیگواین کارت قرمز گرفت تا کار برای میلان با شکست خانگی 2 بر صفر تمام شود.

اما در اولین بازی امروز، اینترمیلان که با 7 برد متوالی مدعی شده است مهمان تیم آماده‌ی آتالانتا بود و در عین ناباوری 4 بر یک شکست خورد تا شوک بزرگی به این تیم وارد شود.

ساعت 17:30 هم سه بازی برگزار شد که در مهم‌ترین بازی، رم پس از دو تساوی متوالی و سه بازی بدون برد، از سمپدوریا میزبانی کرد و با برد 4 بر یک از زمین خارج شد.

تیم ته جدولی کیه‌وو به امید بهبود اوضاع میزبان بولونا بود اما به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نرسید.

امپولی دیگر تیم حاضر در سه رده انتهایی جدول هم در دیداری خانگی روبروی اودینزه قرار گرفت و با برد 2 بر یک کمی وضعیتش را بهتر کرد.

اما در دیدار ساسولو و لاتزیو که ساعت 20:30 سوت آغاز آن به صدا در آمد، تساوی یک بر یک حاصل کار دو تیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار