در جلسه برنامه ریزی اجرای سند تحول بنیادین عنوان شد:

ضرورت جلب مشارکت همه ارکان آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه برنامه ریزی اجرای سند تحول بنیادین در این استان گفت : نقش مدیران مدارس ، معلمان ، دانش آموزان و اولیاء در مسیر اجرای اهداف سند بسیار مهم و حیاتی ست.

کد مطلب: ۸۶۹۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت جلب مشارکت همه ارکان آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین

قاسمعلی خدابنده در این جلسه که با حضور جمعی از معاونین ، روسای ادارات و مشاورین برگزار شد اظهار داشت : بر اساس مفاد سند تحول بنیادین باید حرکت و گام های اساسی در آموزش و پرورش برای تبدیل نظام آموزشی به یک نهاد فرهنگی و تربیتی برداشته شود تا بتوانیم زمینه تربیت نسلی را بر اساس اولویت های فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی و نیازهای امروز و فردای جامعه فراهم کنیم.

وی با اشاره به این که باید توجه داشته باشیم که مشارکت همه ارکان آموزش و پرورش در راستای اجرای این سند مهم، یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای موفقیت دستگاه تعلیم و تربیت است اظهار داشت : اجرای سند تحول بنیادین تنها نباید به تصمیم گیری و برنامه ریزی صرف در درون ادارات و در بین مدیران ستادی منحصر شود، نقش مدیران مدارس ، معلمان ، دانش آموزان و اولیاء در مسیر اجرای اهداف سند بسیار مهم و حیاتی ست.

خدابنده افزود : شعاری که امسال با عنوان " مدرسه زندگی، نشاط و پویایی و عدالت آموزشی" برای آموزش و پرورش استان درنظر گرفتیم با تکیه بر اولویت های سند تحول بنیادین بوده است و امیدواریم با اتکا به همین شعار بتوانیم گام های خوبی در راستای حرکت به سمت تحول واقعی در آموزش و پرورش برداریم.

وی همچنین اظهار داشت : در جلساتی که برای برنامه ریزی اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش استان پیش بینی شده نمایندگانی از مدیران مدارس ، معلمان، دانش آموزان و اولیا حضور خواهند داشت تا به ما در تصمیم گیری مناسب و عملیاتی کمک کنند.

گفتنی ست در این جلسه روسای کارگروه های تعیین شده در راستای اجرای اهداف بخش ها و زیرنظام های تعیین شده در سندتحول بنیادین آموزش و پرورش مشخص شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار