جنایت پایِ مصرف مواد

تهران (پانا) - سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی از دستگیری عامل جنایت خیابان ری خبر داد که طی آن مردی ۵۸ ساله در محل سکونتش به قتل رسیده بود.

کد مطلب: ۸۶۹۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
جنایت پایِ مصرف مواد

به گزارش روابط عمومی ناجا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی در توضیح این خبر گفت: ساعت ۲۲:۰۰ مورخه چهارم آبان ماه سال جاری از طریق مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ یک فقره فوت مشکوک به کلانتری ۱۱۳ بازار اعلام شد .

با حضور مامورین کلانتری در محل و تایید خبر اولیه ، موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام و کارآگاهان این اداره در محل حاضر شدند.

در بررسی صحنه کشف جسد از سوی کارآگاهان اداره دهم و همچنین تیم بررسی صحنه تشخیص هویت مشخص شد که متوفی به شیوه خفگی به قتل رسیده است که پرونده ای در این خصوص تشکیل و ضمن هماهنگی با بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران، تحقیقات در این پرونده آغاز شد.

نحوه کشف جسد

برادر مقتول در اظهارات به کارآگاهان گفت: خانه محل سکونت برادرم در حقیقت خانه ی پدری ماست و برادرم به تنهایی در اینجا زندگی می کرد. امروز خواهرم از شهرستان با من تماس گرفت و عنوان نمود که حمید (مقتول) جواب تماس های او را نمی دهد و به همین خاطر از من خواست تا به خانه پدری مان آمده و علت را جویا شوم اما پس از ورود به داخل خانه با جسد برادرم روبرو شدم که بلافاصله با پلیس تماس گرفتم.

تحقیقات پلیسی

با آغاز تحقیقات در این پرونده کارآگاهان اداره دهم با انجام اقدامات ویژه پلیسی اطلاع پیدا کردند که یکی از دوستان مقتول آخرین بار در خانه مقتول دیده شده و پس از آن دیگر هیچ کس از او اطلاعی ندارد.

اقدامات ویژه پلیسی جهت دستگیری این شخص بنام علیرضا ( ۵۸ ساله ) در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و سرانجام وی در ساعت ۱۵ مورخه نوزدهم آبان ماه سال جاری در محدوده میدان قیام- داخل پارک کوثر به صورت با بلامکان دستگیر و در بازرسی اولیه از وی گوشی تلفن همراه مقتول نیز کشف شد.

اعتراف به جنایت

علیرضا پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ابتدا منکر ارتکاب جنایت شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و صراحتا به ارتکاب جنایت و همچنین سرقت گوشی تلفن همراه مقتول اعتراف کرد.

وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: در مورخه سوم آبان ماه مقتول با من تماس گرفت و از من خواست تا به خانه اش بروم . زمانیکه به خانه مقتول رسیدم او بلافاصله از من مبلغ ۵۰ هزار تومان گرفت و با آن مواد تهیه کرد. دو نفری تا نیمه شب به مصرف مواد خود ادامه دادیم تا اینکه مقتول با من درگیر شد و من در یک لحظه گلویش را گرفته و او را خفه کردم.

متهم در خصوص علت آغاز درگیری منجر به جنایت مدعی است: زمانیکه دیدم مقتول در مصرف مواد زیاده روی می کند از او خواستم تا دیگر مواد مصرف نکند و همین موضوع علت آغاز درگیری ما دو نفر شد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار