آبیدر سنندج قهرمان لیگ برتر فوتبال کردستان شد

سنندج(پانا)-آبیدر سنندج در بازی پایانی لیگ برتر فوتبال استان کردستان با شکست تیم بانه و کسب ۲۹ امتیاز قهرمان این دوره لیگ برتر فوتبال استان شد.

کد مطلب: ۸۶۹۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
آبیدر سنندج قهرمان لیگ برتر فوتبال کردستان شد

لیگ برتر فوتبال استان کردستان در فصل ۹۷_۹۸ با برگزاری بازی های هفته پایانی به میزبانی شهرهای مختلف استان به پایان رسید .

در هفته پایانی این رقابت ها آبیدر سنندج با نتیجه دو بر صفر شهرداری بانه را شکست داد و قهرمان این دوره از رقابت ها شد؛ عقاب سنندج دو بر یک مغلوب تیم امید گروس بیجار شد و بازی شایان بانه و آرای مریوان نیز برگزار نشد.

بر اساس این گزارش تیم های آبیدر سنندج، آراس مریوان و شایان بانه به ترتیب با ۲۹، ۲۵ و ۲۱ امتیاز رتبه های اول تا سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال استان کردستان را تشکیل دادند.

تیم های هیات فوتبال قروه، عقاب سنندج و امید گروس بیجار نیز سه تیم قعر جدول را تشکیل می دادند که نماینده قروه با انصراف در اوایل فصل و عقاب سنندج نیز به عنوان تیم دوم به لیگ دسته یک فوتبال استان سقوط کردند.

در این دوره از رقابت ها تیم های آبیدر سنندج، امید گروس بیجار ، عقاب سنندج، هیات فوتبال قروه، آراس مریوان، شایان بانه، پیام نوین سنندج و شهرداری بانه حضور داشتند.

تیم آبیدر سنندج با کسب 29 امتیاز و عنوان صدرنشین جدول لیگ برتر کردستان به عنوان نماینده استان به لیگ فوتبال دسته سوم کشور صعود کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار