جزئیات برنامه تقوی نژاد؛ از ابرمشکل مالی تا وضع مالیات‌های محلی + پی‌دی‌اف برنامه

تهران (پانا) - کامل تقوی نژاد به عنوان نخستین نامزد شهرداری تهران برنامه های خود را در صحن شورای شهر تهران ارائه کرد .

کد مطلب: ۸۶۹۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات برنامه تقوی نژاد؛ از ابرمشکل مالی تا وضع مالیات‌های محلی + پی‌دی‌اف برنامه

کامل تقوی نژاد در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان این که مطالبات شهرداری تهران از بخش دولتی و نیز برخی از نهادها که به آن درگذشته توافق صورت گرفته، باید تعیین تکلیف شود گفت: برای قانونی کردن عوارض محلی از تجربه خود در سازمان امور مالیاتی استفاده می‌کنم. این اتفاق با رضایت عمومی مردم و مودیان رخ می‌دهد.

وی ادامه داد : باید اعتبار شهرداری نزد شبکه بانکی احیا شود. همچنین شهرداری باید بتواند در اداره بانک شهر نقش آفرینی کند، از انتشار انواع اوراق برای تامین تجهیزات مورد نیاز در مترو و سایر بخش‌ها استفاده خواهم کرد.

تقوی نژاد ادامه داد: از ابزارهای مالی نام برده شده استفاده کرده و به شما قول می دهم هر ماه شاهد افتتاح یکی ایستگاه مترو خواهید بود همچنین راه اندازی مرکز خدمات سرمایه گذاری شهر تهران امری شدنی برای جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است.

وی با بیان این که پروژه‌های بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی را دوباره احصاء کرده و با مشورت اعضای شورای شهر آنها را تکمیل می کنم گفت : در این میان پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی کمتر داشته اند در صورتی که مشکلی را از شهر حل کنند به پروژه های ۷۰ درصد اضافه می شود.

تقوی نژاد تاکید کرد : از دید بنده شورای شهر تهران ۲۲ نفر است که بنده نفر بیست و دوم آن هستنم.

وی با بیان این که تنوع قومی و مذهبی در شهر تهران یک فرصت بی بدیل و موضوعات اجتماعی یکی از مهمترین موضوعات این شهر است گفت : تهران دارای فرصت های بی نظیر در حوزه گردشگری است و باید تلاش کنیم سرانه فضای سبز را از ۱۶ به هفده و نیم در هر متر مربع افزایش دهیم.

این کاندیدای شهرداری تهران با بیان این که کاهش و الکترونیکی کردن فرآیند صدور پروانه را در دستور کار قرار می دهیم تا ضمن کاهش فساد، سهولت دسترسی برای مردم را فراهم کنیم گفت : شهرداری تهران شفافیت را در دستور کار قرار می‌دهد، مبارزه بی‌رحمانه ای با فساد خواهم داشت. در انتصابات هم نگاه بنده به درون شهرداری است اما نمی‌توانم راه را بر افراد خلاق برای شهر به ببندم.

جزییات برنامه های تقوی نژاد کاندیدای شهرداری تهران را در اینجا بخوانید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار