استاندار قزوین تاکید کرد:

ضرورت آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس

قزوین (پانا)_ استاندار قزوین گفت: نسل جوان باید با دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آشنا شود و برگزاری یادواره های بهترین روش برای انتقال پیام شهداست.

کد مطلب: ۸۶۹۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ،عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین در اولین روز کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین اظهار کرد: این رویداد یک کار جمعی بود که با همکاری و تلاش همه دستگاههای اجرایی محقق شد.

وی افزود: این کمترین کاری بود که می توانستیم برای شهدا انجام دهیم، رسالت امروز ما ترویج مرام و راه شهداست تا بتوانیم از ارزشها صیانت کنیم.

استاندار قزوین بیان کرد: شهدا موجب عزت و عظمت و افتخار کشور شدند و امروز زنده نگهداشتن یاد انها در واقع نیرو و انرژی گرفتن از انهاست تا بتوانیم از سختی ها عبور کنیم.

وی تصریح کرد: در عصر کنونی که اخلاق مداری در جهان روبه افول است باید ارزشهای اخلاقی را که شهدا الگوی آن بودند رواج دهیم و با اتکا به مرام و راه شهدا از این مسیر به سلامت عبور کنیم.

زاهدی یادآور شد: کنگره شهدا در استان قزوین در پنج روز تلاش خواهد کرد ضمن ارتباط با همه گروه ها پیام شهدا را به نسل جوان منتقل کند تا اینده سازان بدانند این انقلاب با تحمل چه هزینه هایی و نثار خونهای جوانان مومن و برومند این کشور بدست امده که صیانت از ان رسالتی همگانی است.
اولین روز کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین روز یکشنبه با حضور علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، سرلشکر سید یحیی صفوی مشاور عالی فرمانده کل قوا، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، فرهنگیان و خانواده شهدا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین آغاز شد.

اجرای سرود دانش اموزی به یاد ۵۷ شهید فرهنگی از دیگر برنامه های اجلاسیه شهدا بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار