مرحله دوم طرح دوام در محلات شهر ارومیه کلید خورد

ارومیه(پانا)-مدیر بحران شهرداری ارومیه گفت: مرحله دوم آموزش های همگانی دوره های مدیریت بحران در قالب طرح دوام در محلات مختلف شهر ارومیه آغاز شد.

کد مطلب: ۸۶۹۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مرحله دوم طرح دوام در محلات شهر ارومیه کلید خورد

شاهین جلیلی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی طرح دوام، بیان کرد: مرحله دوم آموزش های همگانی دوره های مدیریت بحران در قالب طرح دوام با برگزاری دوره هایی در فرهنگسرای شهید مظاهری واقع در محله قاسمیه آغاز و تا پایان سال جاری در تمام فرهنگسراهای سطح شهر اجرا می شود .

وی با اشاره به استقبال شهروندان ازطرح دوام در محلات، عنوان کرد: افزایش 50 درصدی شرکت کنندگان در مرحله دوم نسبت به مرحله اول پیش بینی می شود.

جلیلی با بیان اینکه دوره های طرح دوام در حدود ب 35 ساعت برگزاری کلاس آموزشی در محلات است، گفت: سر فصل های مرحله دوم آموزش های همگانی دوره های مدیریت بحران در محلات شهر شامل مبانی مدیریت بحران، مبانی پدافند غیر عامل، کمک های اولیه اطفای حریق و امداد و نجات است .

وی اظهار کرد: بعد از اتمام طرح دوام در تدوام آن دورهای باز آزمایی، برگزاری مسابقات آموزشی چون چادر زنی و اردوهای آموزشی است.

مدیر بحران شهرداری ارومیه با بیان اینکه آموزش های همگانی دوره های مدیریت بحران در قالب طرح دوام با هدف کاهش خسارت های مالی و احتمالی شهروندان درمحلات اجرا می شود، عنوان کرد: اشاعه فرهنگ خود امدادی و دگر امدادی در بحران های شهری در بین شهروندان از ضروریت های آموزشی است .

وی درادامه با اشاره به برگزاری هفته پدافند غیر عامل از 8 تا 14 آبان ماه سال جاری، گفت: برگزاری برنامه های آموزشی برای دانش آموزان با مبانی مدیریت بحران، نصب بنر و اطلاع رسانی از طریق اتوماسیون اداری و بیلبوردهای سازمان و تلویزیون های شهری، اجرای رزمایش سایبری و زمینی و اموزش کارکنان ای تی با تهدیدات سایبری از جمله برنامه هفته پدافند غیر عامل است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار