معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان طارم گفت؛

المپیادهای ورزشی فرصتی جهت کشف استعداد و ابراز وجود دانش آموزان است

زنجان (پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان طارم با حضور درالمپیاد ورزشی درون مدرسه ای هنرستان حجاب آب بر گفت: المپیادهای ورزشی فرصتی جهت کشف استعداد و ابراز وجود دانش آموزان است.

کد مطلب: ۸۶۹۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
المپیادهای ورزشی فرصتی جهت کشف استعداد و ابراز وجود دانش آموزان است

عباداله عبادی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره در این مراسم گفت: از طریق برنامه های مختلفی که در جریان برگزاری المپیادها و مسابقات ورزشی پیش بینی شده است و مسؤلیت هایی که هریک از دانش آموزان بر اساس علاقه خود به عهده می گیرند ، می توان استعدادهای نهفته آنان را کشف و پرورش داد.

عبادی افزود:در جریان برگزاری المپیادهای ورزشی دانش آموزان همکاری، تعامل،مسؤلیت پذیری، نو دوستی،احترام به همنوع و برقراری ارتباط مؤثر را می آموزند و این مسائل موجب رشد و پرورش شخصیت آنان می شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی خاطر نشان کرد:المپیادهای ورزشی فرصتی جهت کشف استعداد و ابراز وجود دانش آموزان است.

وی، مشکل اکثر دانش آموزان امروز را اضطراب،کمبود اعتماد به نفس که ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی است ذکر کرد و گفت:در فرایند برگزاری المپیادها و مسابقات ورزشی همه آنان فرصت ابراز وجود بدست می آورند.

عباداله عبادی خطاب به دانش آموزان توصیه کرد: علاوه بر تلاش و کوشش در زمینه تحصیلی، در زمینه های اجتماعی، ورزشی، اخلاقی، تهذیب نفس و سایر زمینه ها نسبت به کسب اطلاعات و پرورش استعدادهای خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که المپیاد ورزشی درون مدرسه ای هنرستان حجاب آب بر با مشارکت دانش آموزان،دبیران و انجمن اولیا و مربیان برگزار شد و دانش آموزان در زمینه های ورزشی، هنری و فرهنگی نسبت به اجرای برنامه های با نشاط و پویا اقدام نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار