رئیس سازمان انرژی اتمی:

تحریم های آمریکا موضوع تازه ای برای کشور ایران نیست

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی گفت: ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون با تحریم ها آشنا است و سیاست آمریکا در این زمینه موضوع تازه ای برای کشور نیست.

کد مطلب: ۸۶۹۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تحریم های آمریکا موضوع تازه ای برای کشور ایران نیست

"علی اکبر صالحی" در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای موشکی و هسته ای که در شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار شده است گفت: اکنون ایران بعد از چهل سال از گذشت انقلاب علیرغم همه فشارها، محدودیت ها، هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم های فلج کننده به موفقیت های بسیاری دست یافته که استکبار جهانی و دشمنان را مات و مبهوت ساخته است.
صالحی افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون ملت ایران علیرغم تمامی تحریم ها روی پای خود ایستاده است و با همت بلندقامتان و شهدای گرانقدر این ملت به جایی رسید که موشک های دوربرد و دستاوردهای هسته ای ایران زبانزد جهان شد.
وی گفت:در این نمایشگاه دستاوردهای هسته ای بخشی از توانمندی های عظیم ملت ایران به نمایش درآمده که علیرغم فشارها و محدودیت های بسیار به دست آمده است و اگر این فشارها نبود دستاوردهای عظیمی تری به دست می آمد.
معاون رییس جمهوری با اشاره به کنگره سه هزار شهید استان قزوین افزود:شهدا نشانه های راه و معالم الطریق ما هستند تا ما راه را گم نکرده و در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار