افتتاح سومین جشنواره دستاوردهای کانون‌های فرهنگی تربیتی سراسر کشور

تهران (پانا) - سومین جشنواره دستاوردهای کانون‌های فرهنگی تربیتی سراسر کشور صبح امروز با حضور معاون و مدیران حوزه فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش و مدیران کانون های فرهنگی تربیتی کشور در اردوگاه شهید باهنر افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۶۹۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح سومین جشنواره دستاوردهای کانون‌های فرهنگی تربیتی سراسر کشور

مراسم افتتاحیه سومین جشنواره دستاوردهای کانون‌های فرهنگی تربیتی سراسر کشور امروز با حضور علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی، مدیران کانون‌های فرهنگی تربیتی سراسر کشور و دیگر مسئولان در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.

علی رمضانی در این مراسم گفت: «نمایشگاهی در کنار این برنامه برگزار شده است که ۳۵ غرفه، تولید کانون های فرهنگی تربیتی را نمایش می دهد. یکی از این غرفهها برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و دو غرفه در اختیار وزارت ارشاد و ستاره‌شناسی نجوم است.»

رمضانی گفت: «امسال از سوی مقام معظم رهبری سال تولید کالای ایرانی نام گذاری شده است و از مهر سال ۹۶ این کار کلید خورد تا در تیر جشنواره تولید کانون‌ها را برگزار کنیم.»

او ادامه داد: :در سال ۹۷ وزیر آموزش و پرورش بر مهارتآموزی تاکید داشتند که علاوه بر آن تولید کالای ایرانی از شعارهایی است که در کانون‌ها مشاهده میشود.»

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی افزود: «ما ۱۱۳۱ کانون داریم که ۵۸۰ رئیس کانون امسال در این جشنواره حضور دارند. ما در کانون‌ها ۲۴ انجمن داریم که ۱۵ غرفه از آن‌ها در نمایشگاه هستند و ۱۰ استان فعالیت جنبی خواهند داشت.»

او ادامه داد: «امسال در اداره کانون‌ها با کمک اداره‌های کل معاونت تربیت بدنی و سلامت و معاونت پرورشی و فرهنگی در حوزه انجمنها، ۲۴ جلد کتاب تولید شده است که فردا از آن رونمایی می‌شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار