نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین شاهبیکی امام جمعه خوسف در مصلی نماز جمعه اقامه شد

خوسف (پانا ) - امام جمعه خوسف با اشاره به روز کیفیت گفت :هر کاری که مومن انجام می دهد خداوند دوست دارد به بهترین نحوه ممکن انجام دهید و هرکس هرجا مسئولیت دارد باید در نهایت تلاش انجام دهد ومدیریت ها باید با کیفیت و هنرمندانه و بدون هیچ تنشی باشد

کد مطلب: ۸۶۹۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین شاهبیکی امام جمعه خوسف در مصلی نماز جمعه اقامه شد

حجت الاسلام والمسلمین شاهبیکی بابیان اینکه وقف صدقه جاری است وپس از مرگ نام انسان را زنده وپرونده انسان را باز نگه می دارد ، افزود :وقف یک نگاه بلند مدتی است که دین به کارهای عام المنفعه داشته است ودر تمام ادیان وجود دارد ودر این اسلام توجه ویژه ای شده است که باید موازین شرعی رعایت و امانتدار باشیم ودر آمدهای حاصل از وقف در جهت نیات واقف خرج شود .


وی افزود :اینکه تمام وقفیات برای عزاداری امام حسین (ع) است بسیار ارزشمند است اما مسائلی مانند آموزش قرآن ،غدیر ،کمک به استعدادهای برتر ونخبگان علمی ،تسهیل در ازدواج ،مسائلی است که باید به آن توجه داشت که موقوفاتی داشته باشند .


خطیب جمعه خوسف ضمن تشکر از حضور پرشور مردم شهرستان در راهپیمایی 13آبان وایام عزاداری دهه آخر صفر گفت :این حضور پرشور ودشمن شکن در این شرایط حساس بسیار پر معنی بود .


امام جمعه خوسف با اشاره به دیدار رهبری با دانشجویان ودانش آموزان گفت :رهبری ضمن تقدیر از از دولت وملت که فرهنگ ناب شیعی را به نمایش گذاشتند فرمودند :"اربعین حادثه عظیمی بود "و رسانه های بیگانه امسال به صورت مغرضانه به انعکاس این حادثه عظیم پرداخت که نشان دهنده اوج خباثت و درماندگی و ذلت آنان است این حادثه عظیم به عشق امام حسین (ع)است واین حرکت اربعین جلوی سلطه ونفوذ غرب را می گیرد .


شاهبیکی اضافه کرد :در این چهل سال که از انقلاب می گذرد از روز اول تحریم ها بر علیه ایران بوده است که از دل تحریم ها نهضت خودکفایی در کشور به راه افتاده است و افق روشنی پیش روی ماست و در این چالش 40سالگی ایران رو به صعود بوده است ولی آمریکا رو به افول و دوران ابر قدرتی او به سر رسیده است و اوج افول این کشور همین رئیس جمهور فعلی است .


وی خاطر نشان کرد بیشتر از مسئله تحریم گرفتار بی تدبیری ها هستیم که باید در انتخاب های خودمان دقت کنیم ودر این راه راست دست رهبری را رها نکنیم تا به سر منزل مقصود برسیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار