الهیارترکمن:

پیشنهاد ما برای بودجه 98 آموزش و پرورش، ملی بودن اعتبارات است

تهران (پانا) - معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش از پیشنهاد ملی ماندن بودجه ۹۸ به منظور مدیریت بهینه خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۹۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
پیشنهاد ما برای بودجه 98 آموزش و پرورش، ملی بودن اعتبارات است

به گزارش باشگاه خبرنگاران، علی الهیار ترکمن معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش؛درباره چگونگی بودجه ریزی برای سال 98 گفت: هنوز وارد اعتبارات هزینه‌ای بودجه آموزش و پرورش برای سال 98 نشدیم و فعلا در حال بررسی منابع درآمدی هستیم.

او ادامه داد: پیشنهاد ما برای بودجه 98 آموزش و پرورش، ملی بودن اعتبارات است اما به طور کلی تابع سیاست‌ها و مقررات دولت هستیم و دولت هر تصمیمی برای تنظیم لایحه بگیرد، وزارتخانه مکلف به اجرا خواهد بود.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه در شرایط کسری بودجه هستیم، ملی بودن منابع آموزش و پرورش را برای مدیریت اثربخش هزینه‌ها و استفاده بهینه از اعتبارات در اختیار را لازم می‌دانیم.

الهیار ترکمن درباره راهکارهای پیشنهادی برای جبرانکسری بودجه آموزش و پرورش ادامه داد: پیشنهاداتی برای تبصره‌ها داریم که در حال بررسی آنها هستیم درواقع باید نظرات را از استان‌ها و بخش‌های مختلف جمع آوری کرده، به جمع بندی رسیده و آن را برای ستاد بودجه سازمان برنامه ارسال کنیم.

او ادامه داد: با توجه به اینکه هنوز حجم اعتبارات مشخص نشده است، اکنون برای پیش بینی بودجه کلی آموزش و پرورش نمی‌توانیم نظر دهیم چرا که باید متناسب با تبصره‌ها و منابع مشخص شده حجم اعتباری را مشخص کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار