رخشانی‌مهر خبر داد:

8000 بخاری‌ «هرمتیک» در راه مدارس

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به ارسال اعتبار 60 میلیارد تومانی برای استانداردسازی دستگاه‌های گرمایشی مناطق سردسیر، از خریداری ۸۰۰۰ بخاری گازسوز «هرمتیک» برای مدارس مناطق سردسیر خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۹۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
8000 بخاری‌ «هرمتیک» در راه مدارس

به گزارش ایسنا، مهراله رخشانی‌مهر در مورد روند تجهیز گرمایشی مدارس با توجه به فرارسیدن فصل سرما گفت: چند هفته پیش ۶۰میلیارد تومان اعتبار به مناطق سردسیر برای استانداردسازی دستگاه‌های گرمایشی فرستادیم.

او افزود: ۶۰درصد مدارس ما از حیث تجهیزات گرمایشی ایمن شده‌اند و سیستم استاندارد دارند و تجهیز ۴۰درصد مابقی نیز در دستور کار است. رقمی که تخصیص یافت خوب بود و به‌زودی۶۰میلیارد تومان دیگر هم ابلاغ می‌شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بابیان اینکه سیستم نوینی موسوم به بخاری‌های «هرمتیک» هم وارد مدارس می‌شوند گفت: این دستگاه‌های گرمایشی گازسوز هستند. البته مناطقی در برخی استان‌ها چون خوزستان و سیستان و بلوچستان گاز ندارد و بخاری نفتی باید مستقر شود اما برای مناطق سردسیری چون اردبیل از این بخاری‌های جدید هم استفاده می‌کنیم.

رخشانی مهر از خریداری ۸۰۰۰بخاری هرمتیک خبر داد و افزود: هرمتیک، نوعی بخاری گازسوز است که بدنه‌اش فلزی نیست و دست را نمی‌سوزاند و مهم‌تر آنکه اکسیژن محیط را نمی‌گیرد و به لحاظ فنی بسیار خوب و کارآمد است.

او افزود: کارخانه‌های مختلفی این بخاری‌ها را تولید می‌کنند که از حمایت خوب دولت برخوردارند و دولت بابت این بخاری‌ها یارانه می‌دهد. اولین بار است که این بخاری‌ها را برای مدارس خریداری می‌کنیم و استفاده از آن‌ها هم در دستور کار قرارگرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار