اعلام فیلم‌های بخش «اسلام هراسی و ایران ستیزی» جشنواره بین‌المللی مقاومت

تهران (پانا) - عناوین فیلم‌های بخش اسلام هراسی و ایران ستیزی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی مقاومت اعلام شد.

کد مطلب: ۸۶۹۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
اعلام فیلم‌های بخش «اسلام هراسی و ایران ستیزی» جشنواره بین‌المللی مقاومت

به گزارش روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، سه فیلم سینمایی از محصولات سینمای غرب در این بخش جشنواره اکران می‌شود و در ادامه با حضور کارشناسان مورد نقد و بررسی و تحلیل قرار می‌گیرند.

بر پایه این خبر، عناوین این سه فیلم به این ترتیب است:

«قاتل آمریکایی»(American Assassin): فیلم اکشن «قاتل آمریکایی» درباره یک دانشجوی محقق و ورزشکار با استعداد است که بعد از رخ دادن یک فاجعه او به عنوان یک مهره در برنامه عملیاتی مخفی کشورش انتخاب می‌شود. بعد از اتمام آموزش‌های لازم او برای کشتن تروریست‌ها به خطرناک‌ترین نقاط جهان فرستاده می‌شود و… فیلمی اکشن و مهیج کارگردانی شده توسط مایکل ونتسا بر اساس داستانی به همین نام نوشته شده توسط وینس فلین است. بازیگران آن دیلن اوبرایان، مایکل کیتون، سنا لیثن و تیلور کیچ هستند. این فیلم در ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۷ منتشر شد.

«شش روز در پرنسس گیت»(6 Days): فیلم سینمایی «شش روز» ساخته کشور انگلیس و نخستین فیلم سینمایی درباره اشغال سفارت ایران در لندن در سال 1980 (1359) است. این واقعه که موجب شهادت دو نفر از اعضای سفارت ایران شده، کمتر در رسانه‌های ایران به آن توجه گردیده تا اینکه بعد از 37 سال انگلیسی‌ها دست به کار شده و خود روایتگر این حادثه تروریستی شدند.

«زیر سایه»(Under the shadow):: اولین فیلم ساخته بابک انواری است که از سوی انگلستان به عنوان فیلم برگزیده مراسم اسکار [با وجود حضور فیلم‌ مهمی چون من دنیل بلیک ساختة کن لوچ و برندة نخل طلای کن] انتخاب شده است. «زیر سایه» اولین فیلم ساخته شده توسط یک کارگردان ایرانی با بازیگرانی است که فارسی صحبت می‌کنند.

شایان ذکر است بخش «اسلام هراسی و ایران ستیزی در سینمای غرب» در جشنواره بین‌المللی مقاومت با هدف کالبدشکافی و رازگشایی پشت‌پرده فیلم‌ها و سریال‌های ضداسلامی و ضدایرانی طراحی شده که چند نمونه از آثار مطرح روز سینما و تلویزیون غرب در این زمینه همراه با اکران با حضور کارشناسان و صاحب نظران مورد نقد و تحلیل قرار می‌گیرند. 23 عنوان فیلم و سریال که در سال‌های اخیر توسط کمپانی‌های غربی علیه اسلام و ایران تولید شده که سه عنوان فیلم سینمایی برای اکران و تحلیل در ایام برگزاری جشنواره ارائه می‌شوند.

گفتنی است پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری مراکز و نهادهای مختلف از 5 تا 9 آذر ماه سالجاری به دبیر محمد خزاعی در تهران و اصفهان برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار