دانشجوی دانشگاه رجایی چهار مدال در مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا کسب کرد

تهران (پانا) - دانشجوی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه شهیدرجائی در مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان آسیا موفق به کسب چهار مدال شد.

کد مطلب: ۸۶۹۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
دانشجوی دانشگاه رجایی چهار مدال در مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا کسب کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهیدرجائی، در جریان مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان آسیا، پوریا شریفی دانشجوی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه شهیدرجائی به ترتیب در ماده‌های کایاک دو نفره 200 متر، کایاک چهار نفره 1000 متر مردان، کایاک چهار نفره 500 متر و تک نفره 200 متر موفق به دریافت چهار مدال شامل یک مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز شد.

در ادامه مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان آسیا در سمرقند ازبکستان، پوریا شریفی در ماده 2 نفره 200 متر کایاک موفق به کسب مدال طلا شد. در کایاک چهارنفره 1000متر مردان، تیم ایران با ترکیب پوریا شریفی، امید احمدی، علیرضا جهان‌‌نما و محمدهادی جعفری در رده دوم ایستاد و نشان نقره را دریافت کرد. در این ماده تیم‌های ازبکستان و قزاقستان مدال طلا و برنز گرفتند.

در کایاک چهار نفره 500 متر مردان زیر 23 سال نیز پوریا شریفی دانشجوی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه شهیدرجائی همراه با هم‌تیمی‌های خود امید احمدی، علیرضا جهان‌نما و هادی جعفری با زمان 1:33.395 دقیقه در جایگاه سوم قرار گرفتند و موفق به دریافت مدال برنز برای کشورمان شدند. در این رقابت، نمایندگان ازبکستان و قزاقستان اول و دوم شدند. در ماده تک نفره 200 متر مردان این دوره از مسابقات، پوریا شریفی موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار