کشف بیش از 344 میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات های پلیس استان مرکزی

اراک(پانا)- فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 344 میلیارد و 842 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در عملیات های پلیس استان در سال جاری و افزایش 78 درصدی آن در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۹۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
کشف بیش از 344 میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات های پلیس استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی به نقل از پایگاه خبری پلیس،کیومرث عزیزی افزود: امروزه کشور نیازمند فعالیت های اقتصادی سالم، اشتغال زایی و سرمایه گذاری مطمئن است و این مهم نیازمند شرایط و فضایی است که در آن سرمایه گذاری، تولید و تجارت در سطوح مختلف از صحت و سلامت برخوردار بوده و احساس امنیت و آرامش بر آن حاکم باشد.

وی یکی از ابزارها و حربه های پیچیده دشمنان در ایجاد خلل در سیاست ها، برنامه ها و نگرش های اصولی نظام را برنامه ریزی در حوزه قاچاق کالا خواند و گفت: در مقابله با این توطئه های دشمنان، نیروی انتظامی تلاش کرده است با تمام توان به مقابله با این معضل اقتصادی - اجتماعی پرداخته و کلیه سیاست های ابلاغی را در سایه توجه به فرامین فرماندهی معظم کل قوا با جدیت و دقت هر چه بیشتر اجرایی کند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف 344 میلیارد و 842 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در عملیات های پلیس این استان از ابتدای سال جاری اضافه کرد: در این برنامه ریزی، میزان کشفیات کالای قاچاق در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود 78 درصد افزایش داشته است.

عزیزی اظهار داشت: در این بازه زمانی تعداد 864 پرونده در خصوص قاچاق کالا تشکیل شده که در 48 پرونده ارزشی ریالی کالای کشف شده بیش از یک میلیارد ریال و در تعداد 55 پرونده نیز ارزش کالای کشف شده بیش از یک صد میلیون ریال برآورده شده است.

وی ادامه داد: در این عملیات ها 791 نفر دستگیر و 257 دستگاه وسیله نقلیه نیز از قاچاقیان کالا توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: تلفن 110 در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش ها و اطلاعات مردمی در خصوص فعالیت های عوامل سودجو و فرصت طلب در قاچاق و احتکار کالا و همچنین دیگر جرایم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار