ارسال بیش از ۲۵ میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای منطقه کردستان

تهران (پانا) - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان می‌گوید از ابتدای امسال تا آبان ماه، ۲۵ میلیون لیتر نفت سفید در نقاط مختلف این استان توزیع شده است.

کد مطلب: ۸۶۹۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
ارسال بیش از ۲۵ میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای منطقه کردستان

به گزارش وزارت نفت به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، فریدون یاسمی افزود: با توجه به سردسیر بودن این استان به‌ویژه در مناطق روستایی سخت‌گذر و کوهستانی، تامین به موقع و به‌ نحو مطلوب سوخت موردنیاز مصرف‌کنندگان در اولویت قرار دارد.

وی افزود: تاکنون ۲۵ میلیون لیتر نفت سفید از طریق فروشندگی‌های نفت در مناطق مختلف استان کردستان توزیع شده که ۲۱ میلیون لیتر آن مربوط به مناطق روستایی استان است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با بیان این که تامین سوخت زمستانی روستاهای استان از ابتدای خرداد آغاز شده است، گفت: تاکنون بیش از ۱۲ میلیون لیتر سهمیه نفت‌سفید روستاییان ساکن در مناطق سخت گذر استان ارسال و ذخیره‌سازی شده است تا در صورت برودت هوا و بسته شدن راه‌ها، مشکلی برای تامین سوخت مردم ساکن در این مناطق ایجاد نشود.

یاسمی با اشاره به تامین نفت‌سفید برای ۲۸ هزار خانوار استان افزود: سوخت مورد نیاز این عزیزان از طریق ۳۷۵ فروشندگی در منطقه توزیع می‌شود که ۱۴۰ فروشندگی در مناطق سخت‌گذر و کوهستانی فعال است.

وی تاکید کرد: سهمیه سوخت سالانه هر خانوار (خانوارهای بدون انشعاب گاز طبیعی) یک هزار و ۸۰۰ لیتر است و این خانوارها می‌توانند با مراجعه به فروشندگی‌های نفت‌سفید به دریافت سهمیه خود بر اساس کالابرگ‌های توزیعی در فاصله‌های زمانی مشخص اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به اجرای طرح الکترونیکی توزیع نفت‌سفید خانوارهای روستایی استان تصریح کرد: پیش از این، نفت‌ سفید مورد نیاز خانوارها از طریق چاپ و توزیع کالابرگ و فروشندگی‌ها تامین و توزیع می‌شد، اما به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تحقق حقوق شهروندی و افزایش رضایت‌مندی مشتریان، مشترکان نفت‌سفید می‌توانند با در دست داشتن کارت الکترونیکی متصل به شبکه شتاب، نسبت به دریافت سهمیه نفت‌سفید خود از فروشندگی‌های نفت سفید اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار