سلطانی‌فر در دیدار با شیخ سلمان: حق تیم‌های ایرانی است که از عربستانی‌ها میزبانی کنند

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا بر حق تیم‌های ایرانی در میزبانی از عربستانی‌ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۶۹۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
سلطانی‌فر در دیدار با شیخ سلمان: حق تیم‌های ایرانی است که از عربستانی‌ها میزبانی کنند

به گزارش روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر پس از دیدار با شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت: از شما رسماً دعوت می‌کنم در سفر بعدی به‌همراه هم از جاذبه‌های فرهنگی و مذهبی ایران بیشتر دیدن کنید. اعتقاد دارم نبض فوتبال آسیا در ایران می‌تپد و لازم است از همکاری‌های شما برای رشد و توسعه فوتبال آسیا تشکر کنم و خصوصاً تلاش‌های شما برای استانداردسازی باشگاه‌ها در فوتبال آسیا بسیار اثرگذار است.

وی افزود: برای آماده‌سازی استادیوم آزادی بهترین و بیشترین تلاش را داشتیم و خوشبختانه امروز در یک وضعیت مناسب میزبان فینال لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

وزیر ورزش و جوانان از شیخ سلمان خواست حمایت خود از باشگاه‌های را ایران ادامه دهد و تأکید کرد: حق تیم‌های ایرانی است که در ایران میزبان تیم‌های عربستانی باشند و از کنفدراسیون فوتبال آسیا و شما انتظار داریم که ورزش از مسائل سیاسی جدا باشد و ما ورزش و به‌خصوص فوتبال را پیونددهنده ملت‌ها می‌دانیم و معتقدیم پیام‌آور صلح و دوستی ملت‌‌هاست.

سلطانی‌فر با اشاره به ثبات مدیریت در کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: ما از برنامه‌ها و قدم‌های مؤثر شما حمایت و این موضوع را به‌صورت جدی دنبال می‌کنیم. فوتبال ایران علاوه بر حضور موفق در جام جهانی در تمام رده‌ها بسیار موفق بوده و خوشحالم که مورد توجه و حمایت کنفدراسیون فوتبال آسیاست.

وی شیخ سلمان را یک مدیر فعال و موفق دانست و گفت: احساسات متقابل برادرانه بین ما برقرار است و ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک دیدارهای ما ادامه خواهد یافت. ظرفیت‌های فوتبال ایران کنار کنفدراسیون فوتبال آسیا موجب موفقیت بیشتر فوتبال آسیا خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان عنوان کرد: از رهبر معظم انقلاب تا حسن روحانی ریاست جمهور، ریاست مجلس و نمایندگان مردم در مجلس و اعضای دولت و طرفداران پرشمار فوتبال ایران، همه حامی فوتبال هستند و نسبت به مسائل آن توجه زیادی دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار