علم‌الهدی: مقاومت ملت ایران به خاطر شیعه بودن است و نه وارث آرش و برزو بودن

تهران (پانا) - امام جمعه مشهد تاکید کرد: اینکه ۴۰ سال مردم ایران در مقابل استکبار جهانی مقاومت می‌‌کنید و استکبار را به خاک می‌مالید، به خاطر این نیست که ایرانی و وارث آرش و بزرو هستیم بلکه به خاطر آن است که شیعه علی (ع) هستیم.

کد مطلب: ۸۶۸۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
علم‌الهدی: مقاومت ملت ایران به خاطر شیعه بودن است و نه وارث آرش و برزو بودن

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه این هفته مشهد با بیان اینکه مقاومت، شجاعت و قهرمانی امام علی (ع) به خاطر حفظ مصلحت اسلام بود، خاطرنشان کرد: اینکه ۴۰ سال مردم ایران در مقابل استکبار جهانی مقاومت می‌‌کنید و استکبار را به خاک می‌مالید، به خاطر این نیست که ایرانی و وارث آرش و بزرو هستیم بلکه به خاطر آن است که شیعه علی (ع) هستیم.

بچه علی (ع) بر سر ماست و در خط مقاومت در برابر کفر جهانی ایستاده‌ایم. مقاومت ۴۰ ساله که امریکا و استکبار جهانی را به منتهی ذلت رسانده است.

علم‌الهدی با اشاره به بیانات اخیر رهبری ابراز داشت: قدرت امریکا رو به افول است و در حال تمام شدن است. شاهدش شکست تحریم‌های امریکا است. چند ماه است که عملیات روانی انجام می‌دهند که ۱۳ آبان چنین و چنان می‌کنند و نمی‌گذارند قطره‌ای نفت از ایران صادر شود ولی در آخر، ۱۰ کشور را از واردات نفت از ایران معاف کردند. مقاومت، پایمردی و ایستادگی شما مردم موجب این مسئله شده است. مقاومت شما که الهام گرفته از امام علی (ع) است، دشمن را اینگونه ذلیل کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار