سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش :

مهارت محوری و کیفیت بخشی از موارد ضروری در حوزه آموزش و پرورش میباشد

تهران ( پانا ) - جلسه معاونین آموزش متوسطه مناطق 21 گانه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با حضور سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در اتاق شورای اداره آموزش و پرورش کهریزک برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۸۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مهارت محوری و کیفیت بخشی از موارد ضروری در حوزه آموزش و پرورش میباشد

عمادی سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش دراین نشست ضمن ابراز خرسندی از فضای بوجود آمده برای تحلیل و بررسی مسائل وبرنامه های آموزشی، اظهارداشت:با وجود برخی مشکلات و موانع، ساماندهی خوب نیروی انسانی در سطح اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران نشان از کارآمدی و مدیریت خوب این استان دارد و زحمات صورت گرفته در این زمینه بسیار ارزشمند و جای تقدیر دارد.

وی در ادامه با اشاره به هماهنگی ها و تلاش های حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برای تشکیل جامعه خیرین خرید تجهیزات برای هنرستان ها،افزود:ایجاد انگیزه درکلاس درس موجب پویایی و شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای دانش آموزان می شود و انتظار می رود با فراهم کردن امکانات و تجهیزات این امر بیش از پیش فراهم گردد.

عمادی ،مهارت محوری و کیفیت بخشی را از موارد ضروری درحوزه آموزش دانست و گفت: توجه به بالا بردن سطح کیفیت آموزش و مهارت ورزی باید با سرعت و توان هر چه بیشتری در آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفته و نهادینه شود.

این مقام مسئول تصریح کرد:برای بالابردن کیفیت آموزشی، بایدبا دانش افزایی و به روز شدن، زمینه را فراهم آوریم و این امر با تحقیق و پژوهش میسر می شود و در این زمینه باید تلاش بیشتری صورت دهیم .

سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش دربخش دیگری ازسخنان خود ضمن تاکیدبرتوجه ویژه به پژوهش سراهای دانش آموزی، خاطرنشان کرد:پژوهش سراها دردل آموزش قرار دارندوبایدبافراهم کردن شرایط مناسب، زمینه پرداختن دانش آموزان به تحقیق و پژوهش را ایجاد نمائیم.

گفتنی است، دراین نشست علمی آموزشی ،آذرکیش مدیرکل دفتر کاردانش و سلطانیان مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش با اعضای حاضر پیرامون برنامه ها و فعالیت های آموزشی به بحث و تبادل نظر پرداختند و درپایان نشست ازسایت تولیدات و خدمات هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش شهرستان های استان تهران رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار