خدمت رسانی به زائرین پیاده در پایگاه دبیرستان شاهد حکمت ناحیه 3

مشهد (پانا) - طرح گام های عاشقی با حضور حدود 450 زائر در پایگاه اسکان شهید مهدی حکمت به اتمام رسید.

کد مطلب: ۸۶۸۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
خدمت رسانی  به زائرین پیاده در پایگاه دبیرستان شاهد حکمت ناحیه 3

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی ، طرح گام های عاشقی در دبیرستان شاهد حکمت ناحیه 3 مشهد مقدس ، برگزار شد.

جواد جمجاه مدیر این دبیرستان در خصوص برگزاری این طرح گفت:ما در این طرح پذیرای حدود 450 نفر از زائران پیاده در قالب هشت کاوران از شهر هایی همچون جغتای ، سبزوار ،تربت حیدریه و زاغه بودیم.

جمجاه افزود:خدماتی که ما در این پایگاه ارائه داده ایم عبارتند از:پذیرایی از زائران مانند (صبحانه، نهار،شام و میان وعده)، پزشکی و پرستاری که توسط دوستان هلال احمر انجام شد، سرویس های بهداشتی و حمام ها، خدمات فرهنگی، خدمات مذهبی و از این دست اقدامات که توسط دانش آموزان این دبیرستان و به صورت خودجوش انجام شد.

جمجاه اذعان کرد: در پایگاه ما تمام تشکل های دانش آموزی اعم از پیشتازان ، شورای دانش آموزی ، بسیج دانش آموزی ، در قلب یک شورای مرکزی فعالیت میکردند.

وی اشاره کرد:ما طی فراخوانی که برای این طرح به دانش آموزان و اولیاء آنها داده ایم، تعداد83 نفر از دانش آموزان اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد:ما به تمام کسانی که به صورت خودجوش اعلام آمادگی کردند رضایت نامه دادیم و آن هارا در قالب 3 گروه مجزا و در 3 شیفت متفاوت سازماندهی کردیم.

جمجا گفت:معاونین و دبیران قبل از فراخوان ما در رابطه با این طرح اعلام امادگی کردند و ما از کمک آنها به نحو احسن استفاده کردیم.

مدیر پایگاه شاهد حکمت افزود: زائرین عزیز و گرانقدر علی ابن موسی الرضا از روز سه شنبه 15 آبان تا روز پنج شنبه 17 آبان دراین پایگاه حضور داشتند.

وی افزود:ما در روز دوشنبه 14 آبان مسئول کاروان ها رو دعوت کرده و به آنها کارت های زائران که بارکد بر روی آنها نقش بسته بودند را تحویل دادیم.

وی ادامه داد:زائران هر گروه موظف بودند برای ورود و خروج توسط عوامل ما در سیستم ثبت و شناسایی بشوند.
در پایان آستان قدس رضوی با اهداء پک های پذیرایی زائران را بدرقه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار