بشار رسن:پرسپولیس پیش از فینال، الدحیل و السد را شکست داد که قوی‌تر از کاشیما بود‌ند

(پانا) – هافبک عراقی پرسپولیس معتقد است این تیم می‌تواند در دیدار برگشت مقابل کاشیما شکست بازی رفت را جبران کند و قهرمان آسیا شود.

کد مطلب: ۸۶۸۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
بشار رسن:پرسپولیس پیش از فینال، الدحیل و السد را شکست داد که قوی‌تر از کاشیما بود‌ند

به گزارش سایت فیفا، بشار رسن بازیکن عراقی پرسپولیس در حالی آماده دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیماآنتلرز ژاپن است که طی هفته‌های اخیر با یک چالش شخصی مواجه شد که بسیار بزرگ‌تر از غول ژاپنی حاضر در فینال بود.

زمانی که بشار رسن به عربستان رفته بود تا برای تیم ملی کشورش مقابل آرژانتین به میدان برود، مادر این بازیکن جوان فوت کرده بود اما به درخواست پدرش این موضوع از رسن پنهان ماند تا دیدار مقابل آرژانتین تمام شود و او پس از بازی این خبر تلخ را بشنود. او اردوی تیم ملی عراق را پس از این بازی ترک کرد تا به مراسم وداع با مادرش در عراق برود و یک هفته بعد از شنیدن این خبر تلخ به تهران رفت تا در دیداری سخت برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان مقابل السد قطر برای پرسپولیس به میدان برود.

رسن درباره این موضوع به فیفا گفت: من هرگز آن روز را فراموش نخواهم کرد؛ برایم خیلی سخت است که مادرم را در سن جوانی از دست بدهم. هم تیمی‌های من در تیم ملی عراق می‌دانستند که مادرم فوت کرده اما این موضوع را پنهان کردند تا دیدار مقابل آرژانتین تمام شود.

وی افزود: پس از هفت روز ناراحت کننده که در عراق داشتم به ایران برگشتم و تنها در دو جلسه تمرین پیش از بازی با السد شرکت کردم تا به فینال آسیا برویم.

بشار ادامه داد: این اولین بازی من بعد از مرگ مادرم بود؛ او همیشه بعد از بازی‌هایم اولین کسی بود که با من تماس می‌گرفت اما وقتی دیدار مقابل السد تمام شد متوجه شدم که دیگر نمی‌توانم با او حرف بزنم و بنابر این نتوانستم احساسات خودم را کنترل کنم.

رسن حالا آماده حضور در دیداری حیاتی مقابل کاشیما آنتلرز در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌شود؛ او به رغم باخت 2 بر صفر در بازی رفت همچنان امیدوار است تا بتواند برای دومین بار قهرمانی در آسیا را تجربه کند. او گفت: این بازی برای من و باشگاه پرسپولیس یک بازی تاریخی است بعد از اینکه من در سال 2016 با القوا عراق قهرمان AFC CUP شدم، رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا یک دستاورد بزرگ برای من بود حالا دوست دارم قهرمانی در این جام را هم تجربه کنم. نباید فراموش کنیم که ما قبل تیم‌های الدحیل و السد را شکست داده‌ایم که قوی‌تر از کاشیما بوده‌اند.

وی ادامه داد: ما در بازی رفت و به خصوص در نیمه دوم آن بازی نمایش خوبی نداشتیم اما اگر نمایش خودمان را در بازی برگشت داشته باشیم می‌توانیم قهرمان شویم به جام جهانی باشگاه‌ها برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار