آیت ا... سید علیرضا عبادی:

اگر دست پدر را رها کنیم دشمنان ما را خواهند خورد.

مراسم سالروز رحلت نبی اکرم(ص) ، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) همراه با سومین سالگرد ابوشهید آیت ا... سید احمد عبادی در مسجد جامع شهر خوسف با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۸۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اگر دست پدر را رها کنیم دشمنان ما را خواهند خورد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی در جمع عزاداران ۲۸ صفر در خوسف با تسلیت ایام و گرامی داشت آیت ا... سید احمد عبادی گفت: انسان اشرف مخلوقات است وخداوند برای هدایت انسان بهترین بندگانش را که همان پیامبران و ائمه معصومین (علیها سلام) هستند قرار داد و به آنها مجوز داد تا پیشوا و راهنما باشند، ولی انسان بر اساس محاسبات غلط خودش را به گمراهی می کشد و تا به راه عقل و عدل برنگردد درست نخواهد شد .
آیت ا... عبادی در مورد پیامبر گرامی اسلام(ص) افزود: پیامبر (ص) غم امت را می خورد و رنج می کشید زیرا برای هدایت آمده بود و وقتی پیامبر را رنج می دادند پیامبر برای امتش دعا می کرد و لحظه ای آرام نداشت . واین انسان که اشرف مخلوقات است گاهی کارش به جایی می رسد که از یک جوجه مرغ ضعیف تر و گاهی هم در بازی های سیاسی و حزب ها گرفتار می شود و هیچ چیزی را نمی فهمد .
امام جمعه بیرجند اشاره ای به انقلاب اسلامی و حماسه اربعین حسینی کرد و افزود : در همایش اربعین حسینی علاوه بر مسلمانان، ارمنی ، هندو و مسیحی آمدند و همه در مقابل امام حسین (ع) تعظیم کردند اما بی بصیرتی و دنبال هوا و هوس رفتن برخی شیعیان موجب شهادت مام حسین (ع) شد .
عبادی با اشاره به این سخن امام خمینی(ره) که فرمودند:" پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد " گفت :اگر دست پدر را رها کنیم دشمنان ما را خواهند خورد همان گونه که در یمن ، سوریه و عراق مردم را به خاک و خون کشیدند و دریدند زیرا دست پدر را رها کردند و در بین درندگان گرفتار شدند و شما مردم همیشه پشت سر ولایت بوده اید و این را در اربعین و ۱۳ آبان نشان دادید .
*قرائت زیارت حضرت رسول اکرم (ص) از بعید از دیگر برنامه ها بود.
* آیت ا... عبادی با هیئت همراه در بدو ورود به شهر خوسف در گلزار شهدا و مزار آیت ا... سید احمد عبادی حاضر و قرائت فاتحه داشتند.
گفتنی است مرحوم آیت ا... سید احمد عبادی برادر نماینده ولی فقیه در استان و از علمای و فقهای بزرگ استان و ۵۵ سال امام جماعت مسجد جامع شهر خوسف و به ارشاد و تبلیغ مردم پرداخت و در ۱۲ آبان سال ۹۴ دار فانی را وداع گفت.تنظیم: محمد حسن مشمولی - مهدی آراسته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار