جام قهرمانان فوتبال ساحلی جهان؛ ایران با انتقام به نیمه نهایی رسید

تهران (پانا) – در دومین هفته از جام قهرمانان فوتبال ساحلی جهان تیم‌های ملی برزیل، ایران و روسیه صعودشان به نیمه نهایی را قطعی کردند.

کد مطلب: ۸۶۸۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
جام قهرمانان فوتبال ساحلی جهان؛ ایران با انتقام به نیمه نهایی رسید

دومین هفته از مرحله گروهی جام قهرمانان فوتبال ساحلی جهان به میزبانی امارات با برگزاری 4 بازی در دو گروه به پایان رسید.

در گروه یک ابتدا برزیل قهرمان جهان مقابل مصر به پیروزی 10 بر 5 رسید تا با دومین پیروزی دو رقمی در تاریخ مقابل این تیم آفریقایی، صعودش را به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها قطعی کند.

دیگر جدال این گروه بین امارات میزبان رقابت‌ها و اسپانیا در دیداری جذاب با نتیجه 5 بر 4 به سود امارات تمام شد؛ نتیجه‌ای که اولین پیروزی تاریخ امارات مقابل اسپانیا را رقم زد و باعث شد تا میزبان در آخرین دیدار مقابل برزیل به صعود امیدوار شود.

اما در اولین بازی از گروه یک و سومین دیدار از روز دوم این رقابت‌ها، روسیه پرافتخارترین تیم این جام مقابل آمریکا جشنواره گل راه انداخت و با پیروزی 13 بر 3 زمین را ترک کرد تا با چهارمین برد متوالی در تاریخ دیدارهای روبرو، 6 امتیازی شود.

اما تیم ملی ایران که در اولین دیدار جام آمریکا را گلباران کرده بود در جدال با تاهیتی شگفتی‌ساز جام جهانی نمایش خوب خود را ادامه داد و در حالی که احمدزاده ستاره تیم ملی به علت مصدومیت در این بازی حضور نداشت و پیمان حسینی هم تنها برای دقایقی کوتاه به زمین رفت؛ شاگران اوکتاویو توانستند به پیروزی 4 بر 2 برسند.

محمد معصومی‌زاده در دقایق 10 و 18، امیر اکبری در دقیقه 8 و حمید بهزادپور دقیقه 11 گلزنان تیم ملی ایران در این دیدار بودند تا ایران انتقام شکست در جام جهانی را از این تیم بگیرد.

با این نتایج از گروه یک صعود برزیل و از گروه دو صعود ایران و روسیه به مرحله نیمه نهایی قطعی شد. بدین ترتیب در روز آخر مرحله گروهی تیم‌های ملی ایران و روسیه باید برای تعیین صدرنشین به میدان بروند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار