مسئول اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان خوسف:

زائرسرای بقعه متبرک امامزاده سید سلیمان علی از اولویت های اداره اوقاف است.

خوسف (پانا) - مسئول اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان در نشت خبری از اجرای بیش از 125برنانه در هفته اوقاف خبر داد که کلنگ زنی ساختمان اداره اوقاف، همایش یاوران وقف ، برگزاری مراسم رحلت پیامبر اکرم (ص) با حضور آیت ا... عبادی نماینده ولی فقیه در استان ، برپایی ایستگاه همه واقف باشیم ، مسابقه انشا با موضوع وقف، از مهمترین این برنامه هاست .

کد مطلب: ۸۶۸۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
زائرسرای بقعه متبرک امامزاده سید سلیمان علی از اولویت های اداره اوقاف است.

"محمد الهی " افزود : در یک سال گذشته 100جلد سند مالکیت برای بقاع و اماکن متبرکه دریافت شده است و همچنین ۳۰۰ میلیون ریال از اعتبارات تملک و دارایی و از ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات ساخت زائر سرا برای آستان مبارک سید سلیمان علی (ع) هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن دریافت و کار ساخت زائر سرا در سه طبقه در حال انجام است .
وی با بیان اینکه در شهرستان خوسف ۹۲۴ موقوفه وجود دارد گفت : در یک سال گذشته چهار مورد وقف جدید ثبت و ۱۱ مورد موقوفه شناسایی شده که حدود ۸۰ درصد موقوفات بر عزاداری سید الشهدا و ائمه اطهار ( علیها سلام ) در شهرستان است .
الهی افزود: بر اساس طرح جامعی که برای بقاع متبرکه تهیه شده ، تکمیل زائر سرای بقعه متبرکه سید سلیمان علی (ع) یکی از اولویت های اداره اوقاف است که یاری خیران را می طلبد و همچنین برق رسانی به مجتمع فرهنگی مذهبی بلنجیر و بقعه متبرک سید محمد فدشک و تکمیل سالن اجتماعات بقعه متبرک سید ابوالقاسم (ع ) روستای نصر آباد از دیگر برنامه های مهم و اولویت دار در سال آینده است .
الهی در پایان یاد آور شد : در بحث آموزش قرآن که از تاکیدات مقام معظم رهبری است و همچنین کمک به دانش آموزان بی بضاعت و نخیگان علمی و سایر مناسبت های ملی مذهبی و جشن ولادت و شادی اهل بیت (ع) موقوفه بسیار کمی داریم که امیدواریم واقفان در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند .تنظیم : محمد حسن مشمولی - مهدی آراسته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار