معاون دادستانی قم اعلام کرد

موتور سیکلت های پارک شده در اطراف حرم مطهر توقیف می شوند

قم (پانا)- علی اصغر سلطانی از وضعیت رفت و آمد و پارک موتور سیکلت ها در اطراف حرم مطهر اعلام نارضایتی کرد و گفت موتور سیکلت هایی که در اطراف حرم پارک شده اند توقیف خواهند شد.

کد مطلب: ۸۶۸۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
موتور سیکلت های پارک شده در اطراف حرم مطهر توقیف می شوند

علی اصغر سلطانی معاون دادستان قم در جلسه ساماندهی و بررسی وضعیت رفت و آمد و پارک موتور سیکلت ها در اطراف حرم مطهر ضمن اعلام نارضایتی از وضعیت موجود بیان کرد: با توجه به اختصاص پارکینگ های عمومی به زودی طرح توقیف و انتقال موتور سیکلت های پارک شده در محدوده خارج از پارکینگ های ‌تعبیه شده با جدیت اجرایی می شود و دستورات قضایی لازم در این خصوص صادرگردیده است.

معاون دادستان قم خاطر نشان کرد: در این جلسه که با حضور کلیه ارگان ها و نهادها و سازمان های مربوطه از جمله پلیس راهور ، شهرداری ، بنیاد تعاون ناجا ، سازمان حمل و نقل و ترافیک ، نیروی انتظامی و ... در محل محل دادسرای قم برگزار شد و مصوب گردید که اقدامات لازم جهت اجرایی شدن این طرح از سوی هرکدام از سازمان ها به سرعت انجام پذیرد.

این مقام قضایی در پانان افزود : از آنجایی که شهر مقدس قم میزبان زائرین و مشتاقان کریمه اهل بیت بوده و این طرح در راستای تامین امنیت پایدار ، تسهیل در عبور و مرور اضطراری و امداد رسانی ، زیبایی و نظم شهری و ... جهت رفاه حال شهروندان اجرایی می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار