بطحایی از حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی 13 آبان تشکر کرد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی از حضور گسترده دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی سیزده آبان 97 تشکر کرد.

کد مطلب: ۸۶۸۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
بطحایی از حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی 13 آبان تشکر کرد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن پیام سیدمحمد بطحایی خطاب به دانش‌آموزان و فرهنگیان به این شرح است:

«سلام و درود بی‌پایان به روح بلند و ملکوتی امام راحل(ره)، ارواح پاک و مطهر شهدای والامقام به ویژه شهدای معلم و دانش‌آموز، سلام و درود بر همه دانش‌آموزان و فرهنگیانی که همچون گذشته به‌عنوان طلایه‌داران و نقش‌آفرینان خط اول مبارزه با استکبار جهانی در راهپیمایی یوم ا... 13 آبان خوش درخشیدید و بار دیگر با حضور گسترده خود در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همبستگی مجدد و میثاق خود را با آرمان‌ها و اندیشه‌های والای امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامیمدظله‌العالی را به نمایش گذاشتید.

حمایت قاطعانه شما جوانان و نوجوانان باغیرت از کشور و نظام اسلامی با شعار مرگ بر آمریکاو پیام «هیهات من الذله» اقتدار، عزت و استقلال ایرانیان را در صحنه‌های داخلی و مجامع بین‌المللی به رخ جهانیان کشاند.

امروز شما دانش‌آموزان برومند پس از 4 دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ثابت کردید که اقتدار روزافزون ایرانی اسلامی مرهون حضور باشعور و بابصیرت همراه با وحدت و همدلی در کنار مسئولانو دست‌اندرکاران نظام و در سایه‌سار ولایت فقیه محقق می‌گردد.

لازم می‌دانم در پایان هفته بسیج دانش‌آموزی و پس از برگزاری مراسم باشکوه 13 آبان، برای این حضور ارزشمند و آگاهانه خدا را شکر کنم و مراتب سپاسگزاری و تشکر صمیمانه خود را از همه شما عزیزان اعلام نمایم و برای شما آینده‌سازان ایران اسلامی عزیز و همه مربیان، معلمان عزیز و خانواده گرانقدرتان سلامتی، عزت و موفقیت آرزو می‌نمایم.

تشکر ویژه دارم از همکاران عزیزم، مدیران و معاونان محترم مدارس که در برگزاری این مراسم باشکوه سهم و نقش بی‌بدیل داشته‌اند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار