برگزاری کارگاه کاهش آسیب های اجتماعی در شادگان

شادگان – (پانا ) – در راستای تفاهم نامه اداره کل استان خوزستان با استانداری ، بامناطق و نواحی ادارات اموزش و پرورش استان خوزستان اولین کارگاه کاهش آسیب های اجتماعی ویژه مدیران مسقل سه مقطع تحصیلی مدارس شادگان توسط کارشناس سلامت و تندرستی اداره آموزش و پرورش شادگان در کانون امام خمینی ره شادگان برگزار شد .

کد مطلب: ۸۶۸۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه کاهش آسیب های اجتماعی در شادگان

Hassan Ameri, Principal Health and Wellness Officer of Shadegan School of Education, told Pana that the first workshop for socially-minded schoolchildren, focused on self-care, in risk-free and harmless schools with the presence of professors We hold this field

Ameri added that the purpose of this workshop is to justify the managers in this regard, which is one of the serious problems of our current society, and then the emphasis of the undergraduate and faculty members on the supervision of students and staff members and inviting them to set up workshops in this regard for parents. And the students were discussing


جمال دیوان معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرروش شادگان در حاشیه این مراسم طی پیامی گفت نیاز هرجامعه نسبت به آشنایی آسیب های اجتماعی آن منطقه یا شهر و تلاش در جهت کاهش یا از بین رفتن آنها وآگاه کردن خانواده ها ، کارشناسان و دانش آموزان جهت حفاظت از آسیب ندیدن آنها خواهد بود.

همچنیین استاد ماجد کنعانی مدرس این دوره طی مصاحبه با خبرنگار پانا گفت هدف از این همایش و کارگاه گفت توانمند سازی دانش اموزان است که تلاش همگانی باید داشته باشیم و کلاس هایی با محوریت توانمد سازی برای دانش اموزان برگزار کنیم.

وی افزود که هدف از اجتماعی شدن دانش آموزان می تواند جلوی خیلی از آسیب های اجتماعی و روانی را بگیرد و باید تلاش حداکثری در این زمینه بنماییم تا انشالله امیدوار باشیم درآینده نزدیک جامعه داشته باشیم که حداقل آسیب های اجتماعی و روانی را داشته باشد.

کنعانی در جواب به سوال اینکه چه اهدافی را برای آینده دانش اموزان در نظر داردید گفت اهداف زیادی در تمام زمینه ها دنبال می کنیم از جمله در زمینه شغلی ، همسریابی ، انتخاب رشته تحصیلی و انتخاب دوست و تمام حیطه های زندگی بحث مسائل اجتماعی است اهمیت روانی و اجتماعی ارتباط کامل بین افراد و مخصوصا در مدراس در بین دانش آموزان است بخصوص اینکه دانش اموزان که از نظر فکری و شناختی به پختگی کامل نرسیده باشند و به صورت هیجان زده و اشفته رفتار می کنند در اینجا بیشتر احساس خطر می شود تلاش ما این هست که نگرش مثبت دانش اموزان را تقویت کنیم . مهارت ها را افزایش دهیم دانش اموز را با شیوه های نوین انگیزش و روان شناختی اموزش دهیم و در واقع به روشی واگرا و خلاقیت و ابتکار است و این در شخصیت دانش اموز خیلی موثر است.

کنعانی در پایان گفت دانش آموزی که تفکر نقادانه را می آموزد و خوب تصمیم می گیرد و مهارت نه گفقن را می اموزد و خوب به کار می گیرد با حداقل مشکلات در جامعه مواجه می شود و این کارگاه و همایش صرفا توجهیی و آموزشی بود برای اولیاء و کارکنان نیز این جلسات و کارگاهها را برگزار خواهیم نموید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار